ترفند و آموزش
مصطفی طبری۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ خرداد

استیو جابز زمانی گفته بود "تمام مردم آمریکا باید برنامه نویسی با کامپیوتر را یاد بگیرند، چرا که این موضوع به شیوه درست فکر کردن آنها کمک می کند."
واقعاً حق با جابز بود، بادگیری برنامه نویسی می تواند درهای زیادی را پیش روی شما چه از نظر شخصی و چه کاری باز کند و بطور خلاصه مزایای آن بی نهایت است.
آیا تاکنون سعی کرده اید که یک اپلیکیشن اندرویدی برای خودتان بسازید؟ تبدیل شدن به یک توسعه دهنده می تواند مسیری طولانی و پرهزینه باشد، اما به لطف افرادی چون راب پرسیوال، شما هنوز هم می توانید برنامه نویسی اندروید را با قیمتی بسیار مناسب فرا بگیرید.
پرسیوال با کمک اندورید استودیو، دوره آموزشی Android M Developer را به طور کامل تولید کرده که بصورت آنلاین قابل دسترس است. از آنجایی که این پروژه نیاز به سرمایه گذاری دارد، وی آن را در سایت KickStarter تا کاربران به منظور جذب سرمایه کافی به وی کمک کنند. افرادی که سرمایه گذاری انجام می دهند، قادر خواهند بود با پرداخت 23 دلار دسترسی مادام العمر به این دوره آموزشی را داشته باشند. گفتنی است قیمت واقعی این دوره زمانی که بصورت عمومی ارائه شود، 199 دلار خواهد بود.
اگرچه این دوره بر روی مباحث آموزشی اندروید M تمرکز می کند، اما برای نسخه های آینده نیز قابل استفاده است. پرسیوال به شما یاد می دهد چگونه با جاوا کدنویسی کنید، برنامه خود را بسازید، آن را عرضه کنید و از آن کسب درآمد نمایید.
راب پرسیوال یک برنامه نویس حرفه ای است که برای web، iOS و Apple Watch نیز دوره های آموزشی برای توسعه دهندگان تولید کرده است.
کمپین جذب سرمایه برای این پروژه تا 29 روز دیگر ادامه خواهد داشت و محصول نهایی نیز در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این دوره آموزشی حداقل 25 ساعت می باشد که در عرض 6 هفته آموزش داده می شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بک ‌آپ گیری خودکار از دیتای اپلیکیشن ها در Android M