گوناگون
رضا رزمی۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ ارديبهشت

اگر اخبار و اطلاعات عجیب و غریب رو دنبال می کنید، باید با نام Colin Furze آشنا باشید. Colin Fruze یکی از افرادیست که در کارگاه خود دست به ساخت وسایل عجیب و غریب می زند، او که سابقه زیادی در زمینه ساخت وسایل عجیب و غریب دارد اینبار یک ماشین کوچک کارتینگ رو با موتور جت ادغام کرده، Colin Furze با این جت کوچک شما رو بیشتر به یاد بازی ماشینی ماریو یا کراش میندازه اما اینبار در دنیای واقعی، در ادامه مطلب با ما باشید با این جت کوچک و خلاصه ای از دیگر ساخته های Colin Furze.


اگر قبل از این با کارهای Colin Furze آشنایی نداشتید، بد نیست تا قبل از اینکه در مورد این Jet-Kkart کوچک صحبت کنیم با هم نگاهی به ساخته های قبلی او بیندازیم. برخی از کارهای او که در اینترنت و دنیای مجازی سر و صدای زیادی کرده بود میتوان به: ساخت کفش آهن ربایی ، پنجه آهنی و همچنین سریعترین کالسکه بچه اشاره کرد. شما می توانید تصاویری از ساخته های قبلی او را در زیر ببینید.

Magneto Shoes
Magneto Shoes


Wolverine Claws
Wolverine Claws



همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده خواهید کرد، شکل ظاهری و شعله آتشی که از پشت این Jet-Kkart بیرون میزند ما را مستقیما به دوران کودکی و بازی ماشین ماریو میبرد.


Colin Furze گفت: این جت کوچک قابلیت استفاده از دیزل و گاز را داراست و می تواند سرعتی بیشتر از 97 کیلومتر بر ساعت داشته باشد. همچنین او ادامه داد که متاسفانه باند فرودگاه فضای کافی برای تست این سرعت را نداشت.
این اولین باری نیست که او یک وسیله چرخداری را با موتور جت ادقام میکند ، در سال 2013 او این کار را با یک دوچرخه انجام داد که می توانید عکسهایی از آنرا در زیر ببینید:



دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

برای Li-Fi آماده شوید!!تکنولوژی صد برابر پرسرعت تر از wi-Fi