تکنولوژی
رضا حسن زاده۳:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين

10 سال پیش مانیتورها چیزی بجز یک وسیله ضروری برای کامپیوتر ها نبودند اما امروزه می توان از آنها به عنوان یک وسیله لوکس که به طرز چشم گیری در تمام جنبه های محاسباتی و مصرف محتوا پیشرفت قابل ملاحظه ای بدست آورده اند نام برد و می توانند پاسخگوی نیازهای متفاوت کاربران باشند.
برای مثال اگر به دنبال خرید مانیتور جدید هستید، میبایست به موارد مختلفی از قبیل وضوح تصویر، زمان پاسخگویی، پنل و ظاهر مانیتور توجه کنید.
برای کمک به انتخاب و راهنمایی شما به بررسی سه گزینه برتر موجود در  بازار پرداخته ایم:


1. کمپانی سامسونگ به تازگی رنج کاملی از مانیتورهای خمیده خود را معرفی کرد که دارای طراحی زیبا و وضوح تصویر Full HD می باشند، قیمت این مانیتور ها از 300 دلار شروع می شوند و در مقابل این محصول سامسونگ میبایست به نشانه تسلیم دستان خود را بالا گرفت چرا  که می توانند شما را با هر سلیقه ای به خرید این محصول متقاعد کنند.


2. LG UltraWide 34UC97  محصولی بی نظیر برای کار، بازی و تماشای فیلم می باشد و شاید تنها اشکال آن قیمت بالای این محصول باشد. افرادی که علاقه مند به بازی و فیلم هستند نمی توانند بی تفاوت از کنار این محصول بگذرند. کیفیت تصویر شفاف ، ظاهر خمیده و ظریف، وضوح تصویر 1080p که برخی از علاقه مندان این مانیتور کیفیت تصویر آن را با تلویزیون های 4K مقایسه می کنند همه و همه تجربه ای فوق العاده را برای شما به ارمغان خواهد آورد و شاید تنها دلیل منصرف شدن از خرید این مانیتور قیمت 1086 دلاری آن باشد.


3. Acer S277HK بله ایسر، شاید تصور این مورد برای شما هم کمی سخت باشد اما این مانیتور موفق شده رتبه سوم محبوبترین و قوریترین مانیتورهای موجود در بازار رو به خود اختصاص بدهد. یک مانیتور 27 اینچی با قابلیت پخش تصاویر 4K و ظاهری زیبا و متفاوت. فرقی نداره شما یک گیمر حرفه ای هستید یا یکی از طرفداران پرو پا قرص تماشای فیلم و یا یک طراح حرفه ای ، تمامی امکانات مورد نیاز شما در این مانیتور 4K خلاصه شده ، این مانیتور با قیمت 700 دلار در حال عرضه میباشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بررسی اولیه OnePlus 2: دلیلی برای نگرانی اپل و سامسونگ