گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

بر اساس گزارشی از CNET، متعاقب تغییرات سازمانی مجدد در Nest، سازنده‌ی ابزارهای خانگی هوشمند، مدیرعامل آن، Marwan Fawaz از کار خود کناره‌گیری می‌کند. وی اکنون در واحد گوگل مسئول اسپیکرهای هوشمند خانگی شرکت است.
پنج ماه پیش، Fawaz بر ادغام مجدد Nest در گوگل نظارت داشت، در سه سال اخیر، Nest به عنوان واحد مستقلی زیر نظر آلفابت، شرکت مادر تخصصی گوگل فعالیت می‌کند.
تصمیم ادغام مجدد Nest زیر چتر گوگل برای کمک به Rick Osterloh، مدیر سخت‌افزاری شرکت بود تا محصولات Nest با سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای گوگل بهتر ادغام شوند. بسیاری از این ابزارها به طور گسترده‌ای توسط پیشرفت‌های هوش مصنوعی هدایت می‌شوند. حالا، Fawaz نقش مشورتی ایفا می‌کند، و Nest توسط Rishi Chandra اداره می‌شود، وی معاون مدیریت محصولات خانگی گوگل است.
CNET گزارش کرد بسیاری در داخل شرکت احساس می‌کردند که Fawaz رهبر مناسبی برای Nest نیست و این تغییر می‌تواند اتفاقی خوشایند باشد.
گوگل هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن نام تجاری Nest ندارد، و به نظر می‌رسد که ترموستات‌ها، دوربین‌ها، و محصولات امنیت خانگی Nest چرخه‌ی توسعه‌شان را جدای از اسپیکرهای هوشمند خانگی گوگل، گوشی هوشمند Pixel، و دیوایس‌های استریم Chromecast ادامه دهند. با این حال، اکنون که Nest تحت سرپرستی Chandra قرار می‌گیرد، احتمالا هنوز شاهد ادغام‌های بیشتری بین نرم‌افزارهای این دو نشان تجاری باشیم، در این باره می‌توان به اضافه شدن دستیار صوتی گوگل در Nest Cam IQ در اوایل سال جاری اشاره کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه