تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ خرداد

در WWDC اپل TV خود را فراموش نکرد. این شرکت از جدیدترین سیستم عامل بر روی تلویزیون خود پرده برداری کرد و قرار شد آن را بر روی نسل چهارم این محصول ببینیم، شخصی سازی ها دیگر کاربر را خسته نخواهد کرد.
این محصول اپل اکنون به 1300 کانال ویدئویی دسترسی داشته و 6000 برنامه اپلی را برای کاربرانش به ارمغان میاورد. از امروز امکان استفاده از کانال های کابلی در AppleTv وجود خواهد داشت. آقای اِدی کوی نایب رئیس بخش نرم افزار های اینترنتی اپل از برنامه جدیدی که بر روی کنترل این TVدر دسترس است پرده بر داشت، علاوه بر این ها Siri هم اکنون کاربردهای بیشتری در این TV هوشمند دارد مانند جست و جو کردن در یوتوب و همچنین آیتونز.
قابلیت دیگری که طرفداران به شدت از آن استقبال خواهند کرد... .


اجازه دهید ابتدا توضیحی مختصر در رابطه به برنامه های موجود بر روی محصولات اپل بدهیم؛ کاربران مختلف برای استفاده از برنامه های خریداری شده شخصی بر روی دیوایس اپل خود باید ابتدا وارد پروفایل اپل شخصی خود شوند، این کار بر روی دستگاه های آیفون مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند اما برای اپلTV داستان فرق می کند زیرا این محصول دیگر زیاد هم شخصی نیست؛ ممکن است در یک خانه کل خانواده از یک AppleTv استفاده کنند، این ها برای استفاده های خود باید بارها از پروفایل های یکدیگر خارج شده و اطلاعات AppleId خود را وارد کنند اما آپدیت جدید اپل به شما این امکان را می دهد که با یک بار وارد شدن به دستگاه و ایجاد تنظیمات مربوطه این مشکل، شما و خانواده تان را دیگر آزرده خاطر نکند.


دو ویژگی دیگر هم به این محصول اضافه شد که یکی اظافه شدن تِمِ سیاه به تلویزیون است که دیگر شب ها چشم های کاربر را آزرده نمی کند و دومی اجازه توسعه دهندگان نرم افزاری برای دسترسی به سیستم عامل جدید و در نتیجه راحتی آن ها برای تولید برنامه های آینده خود بر روی این محصول اپل می باشد.

برچسب هاAppleIdAppleTV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل تی وی یا کنسول بازی خانگی