اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ دي

به نظر می رسد که گوگل جالب ترین پروژه ی خود در رابطه با Star Wars را منتظر کرده باشد. در این آزمایش که گوگل نام آن را Lightsaber Escape گذاشته است ، اسمارت فون شما تبدیل به یک شمشیر نوری می شود و شما می توانید در مرورگر کروم کامپیوتر خود با آن به نبرد با Stormtrooper ها بپردازید.
برای آزمایش کردن این پروژه ، می توانید به سایت Lightsaber Escape بروید و دستوراالعمل های این سایت را دنبال کنید. شما باید در اسمارتفون خود نیز به همین صفحه رفته و برای کالیبره کردن تلفن خود ، آن را عمودی به سمت صفحه ی کامپیوتر بگیرید. (متاسفانه در حال حاضر این پروژه با ip ایران کار نمی کند)


به محض کالیبره شدن ، شما وارد بخش آموزشی می شوید تا نحوه مبارزه با Stormtrooper ها را یاد بگیرید. در این بخش و پیش از این که با ارتشی از دشمنانتان روبرو شوید ،  با یک Stormtrooper مبارزه می کنید. برای  دفع حملات یا حمله کردن ، باید اسمارت فون خود را در جلوی صفحه ی نمایش تکان دهید و مسیر خود را در داخل Star Destroyer باز کنید.
هر چند این پروژه با همکاری گوگل و دیزنی ( که صاحب امتیاز Star wars است) است ، شما برای لذت بردن از این تجربه نیازی به مرورگر کروم ندارید و در بسیاری از مرورگر های موبایلی و رایانه ای می توانید Lightsaber Escape را تجربه کنید. گوگل همچنین توضیحاتی در مورد تکنولوژی ای که این پروژه را ممکن ساخته ، منتشر کرده است.
این آزمایش ، ادامه ی مسیر فعالیت های گوگل با تم جنگ ستارگان است. این شرکت تغییراتی را نیز در Gmail ، Google Maps و چندین سرویس دیگر خود انجام داده است. همچنین چندین نکته ی مخفی (easter egg) در محصولات و سرویس های مختلف گوگل در ماه گذشته پیدا شده است . در همین راستا ، تجربه ی واقعیت مجازی Star Wars نیز برای Google Cardboard عرضه شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل توضیح می دهد چگونه مصرف باتری کروم را کاهش خواهد داد