تکنولوژی
مصطفی طبری۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۶ مرداد

خوشبختانه هر روز وابستگی جامعه به کاغذ کمتر می شود، چرا که کار کردن با پرینترها واقعاً دردسرهای خاص خودش را دارد. درایورها، گیرکردن کاغذ و تمام شدن جوهر همگی جزو مشکلاتی هستند که اگرچه از زمان عرضه پرینترهای بی سیم کمتر آزاردهنده شده اند اما به هر حال وجود دارند. اپسون با پرینترهای جدید EcoTank شاید نام چندان جالبی نداشته باشند اما از یک ایده هوشمندانه بهره می برند.


این پرینترها از تانک های بزرگ جوهر برخوردار هستند که احتمالاً هر دو سال یکبار نیاز به تعویضشان خواهید داشت. اپسون ادعا می کند این پرینترها جوهری به اندازه 20 کارتریج جوهر مجزا داشته و زمانی که جوهر موجود در تانک به اتمام رسید می توانید با یک بطری مخصوص، تانک را با جوهر شارژ کنید.
در واقع پرینترهای اکوتانک حکم Droid Turbo در دنیای اسمارت فون ها را ایفا می کند. وقتی نمی توانید یک تکنولوژی بهتر باتری یا جوهر را ارائه دهید، بهتر است ابعاد آنها را بزرگتر کنید!


البته این پرینترها قیمت ارزانی هم ندارند، در واقع ارزان ترین نسخه پرینتر اکوتانک از 379 دلار شروع می شود. اما خبر خوب اینکه بطری های حاوی جوهر مقرون بصرفه هستند. یک ست شامل چهار بطری رنگی 52 دلار قیمت خواهد داشت.

برچسب هاEpsonPrintercartridge
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پروژه ساخت خودروی الکتریکی اپل