تکنولوژی
مصطفی طبری۲۳:۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور

Gamevice در واقع یکی از راه های ایده آل برای افزودن کنترل های فیزیکی به تبلت آیپد مینی تان محسوب می شود. روشی که در آن آیپد خود را به یک کنسول بازی قابل حمل تبدیل خواهید کرد.
اگر در فروشگاه هایی مانند Amazon یا Best Buy به دنبال گیم پدهای سازگار با پلتفرم iOS بگردید، تقریباً دو نوع محصول را پیدا می کنید: گیم پدهایی که مانند یک داک کیبورد به تبلت متصل می شوند و نوع دوم گیم پدهای مستقل. اکثر این گیم پدها قدیمی بوده و تنها با دستگاه های قدیمی(حداقل دو سال) اپل سازگار هستند.
اینجاست که Gamevice به عنوان بهترین راه حل وارد شده و هنگامی که از آن استفاده می کنید اصلاً احساس استفاده از یک وسیله جانبی را نخواهید داشت. طراحی، ظاهر و احساس یکپارچه این گیم پد باعث می شود حس کنید در حال بازی با یک PS Vita هستید.


این کنترلر به خوبی در دست قرار می گیرد و به لطف شباهت هایش با گیم پد کنسول های مرسوم تجربه کاربری خوبی را خواهید داشت. دو آنالوگ، چهار دکمه، D-Pad، دو تریگر آنالوگ و دو تریگر دیگر از جمله دکمه های فیزیکی این کنترلر هستند. همچنین یک دکمه قفل کردن صفحه آیپد و یک دکمه توقف(Pause) که البته توسط تمام توسعه دهندگان Mfi پشتیبانی نمی شود، نیز در اختیار کاربر قرار دارند. حتی بخشی برای دسترسی راحت تر به دکمهTouch ID/Home  نیز بر روی گیم پد در نظر گرفته شده است.
Gamevice از تمام نسخه های آیپد مینی پشتیبانی کرده و برای مثال بین نخستین آیپد مینی و نسخه 4 تنها اندکی اختلاف از نظر فیت بودن گیم پد روی بدنه احساس می شود که به علت اختلاف ضخامت آیپد با آیپد مینی 1 و 4 بوده و البته مشکلی خاصی نیز بوجود نمی آورد.
Gamevice برای اتصال به تبلت شما را درگیر بلوتوث نمی کند چرا که این گیم پد از سمت راست به پورت Lightning آیپد متصل شده و نصب آن بصورت اتوماتیک انجام می شود. همچنین زمانی که گیم پد را شارژ می کنید، آیپد نیز شارژ می شود.
یک اپلیکیشن همراه نیز وجود دارد که به شما لیستی از بازی های سازگار با Mfi به همراه لینک اپ استور را نمایش می دهد. به غیر از چند بازی گرافیکی سنیگن که به نوعی قابل رقابت با عناوین کنسولی هستند، اکثر بازی های موجود در اپ استور در سبک Casual یا سرگرم کننده هستند که این نرم افزار به شما کمک می کند آنهایی که با گیم پد سازگارند را راحت تر پیدا کنید.


در واقع همین کمبود بازی های آنچنانی بوده که تا این لحظه بین موبایل و کنسول های قابل حمل تفاوت ایجاد کرده است. اگر چند عنوان دیگر مانند Grand Theft Auto: San Andreas، Oceanhorn و Star Wars: Knights of the Old Republic برای پلتفرم موبایل عرضه می شد اکنون شرایط متفاوتی را شاهد بودیم. البته انتظار می رود در آینده بازی هایی در سبک عناوین کنسولی مانند Deus Ex: The Fall از گیم گدهایی مانند Gamevice پشتیبانی کنند، اما در حال حاضر متاسفانه پشتیبانی از این گم پد محدود است.
به لطف نصب آسان، کنترل های عالی و طراحی یکپارچه و ارگونومیک، Gamevice بهترین گیم پدی است که این روزها می توانید برای آیپد مینی خود خریداری کنید. همچنین یک نسخه مخصوص آیپد ایر 1 و 2، آیفون 6 اس/6 اس پلاس و آیفون های 6

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کلمه عبور آیفون و آیپد از ۴ رقمی به ۶ رقمی تبدیل می‌شود