کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

هنوز هم رشد بیشتری برای کسب و کار علی‌بابا پیش‌بینی می‌شود، حتی پس از اینکه آن شرکت با ارائه‌ی نتایج سه ماهه‌ی چهارم خود تخمین تحلیلگران را شکست.
درآمد علی‌بابا با رشد ۶۱ درصدی سالیانه و رسیدن به ۶۱.۹ میلیارد یوان (۹.۹ میلیارد دلار) پیش‌بینی تحلیلگران S&P Global Market Intelligence به مبلغ ۵۹.۶ میلیارد یوان را شکست. با این وجود و به علت افزایش فعالیت‌های سرمایه‌گذاری‌اش، درآمد خالص شرکت نسبت به سال گذشته در این سه ماهه کاهش داشت و از ۹.۹ میلیارد یوان به ۶.۶ میلیارد یوان (۱.۱ میلیارد دلار) رسید.
درآمد علی‌بابا برای هر سهم در سال مالی ۲۰۱۸ به ۲۴.۵۱ یوان رسید و درآمد کل آن با ۵۸ درصد رشد سالیانه به ۲۵۰.۳ میلیارد یوان بالغ گشت.
این شرکت پیش‌بینی می‌کند این نرخ رشد قابل توجه برای سال مالی آینده ادامه پیدا کند. Maggie Wu، مدیر ارشد مالی علی‌بابا گفته بود وی انتظار "رشد درآمدی کلی بیش از ۶۰ درصد را دارد، این رشد منعکس کننده‌ی اعتماد ما به تجارت هسته‌ای‌مان، همچنین حرکت مثبت به سمت کسب‌وکارهای جدید است."
این شرکت قبلا اعلام کرده بود نرخ رشد پایگاه کاربران فعال آن سالیانه ۳۷ میلیون نفر است و به ۵۵۲ میلیون نفر رسیده است: و با تکرار همین رشد پایگاه کاربر، تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی شرکت ۶۱۷ میلیون نفر است.
علی‌بابا همیشه روحیه‌ی سرمایه‌گذاری خود را حفظ کرده است، اما در طول سه ماهه‌ی گذشته این شرکت سرمایه‌گذاری بر روی رشته‌ای از ابداعات را دو برابر کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه