تکنولوژی
مصطفی طبری۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۷ تير

گوپرو بطور رسمی جدیدترین دوربین خود با عنوان Hero4 Session را عرضه کرد که محصولی بسیار زیباست. این دوربین ابعادی مکعبی و بسیار جمع و جور داشته و از ویژگی های مناسبی بهره می برد که احتمالاً آن را برای ضبط فیلم های هیجان انگیز بسیار ایده آل خواهد کرد.
دوربین جدید گوپر حدود 50 درصد کوچکتر و 40 درصد سبکتر از گوپرو Hero4 می باشد. همچنین به لطف پایه فوق العاده انعطاف پذیر این دوربین، شما قادر هستید آن را تقریباً بر روی هر سطحی نصب نمایید. گوپروی جدید همچنین تا عمق 10 متری بصورت پیش فرض ضد آب می باشد.
Hero4 Session از یک دکمه برای انجام فرمان ها بهره می برد. با فشردن دکمه قرمز در قسمت بالایی دوربین، ضبط فیلم شروع می شود. با یکبار فشار دیگر می توانید فیلمبرداری را متوقف کنید. بدین ترتیب علاوه بر کاربری فوق العاده ساده دوربین، در مصرف باتری آن نیز صرفه جویی صورت خواهد گرفت. شما می توانید با فشردن این دکمه و نگه داشتن آن تا 3 ثانیه، وارد حالت ثبت تصاویر time-lapse شیده و یا از طریق اپلیکیشن رسمی این دوربین به حالت های عکاسی عادی و burst (عکاسی پیاپی) دسترسی پیدا کنید.
Hero4 Session با قیمت پایه 399 دلار به فروش می رسد و بنظر کمی گران می آید. دوربین Hero4 Silver گوپر تقریباً از همین مشخصات بهره برده و با قیمتی مناسب تر قابل خرید می باشد. سایر کمپانی ها نیز گزینه هایی ارزان تر را به شما ارائه می کنند، اما در نهایت هیچکدام نمی توانند عملکرد یک دوربین گوپرو را داشته باشند.
دوربین جدید گوپرو از 12 جولای فروش خود را آغاز خواهد کرد.








دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

GoPro یک دوربین ارزان قیمت مجهز به WiFi را معرفی کرد