تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ ارديبهشت

گوشی هوشمند Samsung Galaxy S8 محصول کمپانی کره ای سامسونگ، دارای یک باتری خطرناک برای محیط زیست و حیوانات می باشد. یکی از مواد به کار رفته در این باتری توکسین است که می تواند به اندام های حیاتی حیوانات آسیب برساند.
در کمپانی سامسونگ، باتری پرچمدار جدید را با تصویر یک علامت ضد سگ تولید کرده اند. حال کاربران زیادی با دیدن این تصویر سوالاتی را مطرح کرده و خواستار توضیح مدیران این کمپانی در مورد این تصویر شده اند که چرا و چگونه این باتری می تواند به حیوانات آسیب برساند.
سرویس مطبوعاتی این شرکت کره ای اعلام کرد: از ابزار به کار رفته در این تلفن همراه تنها باتری آن برای حیوانات خطرناک است، زیرا حاوی سم توکسین بوده و در صورتی که در دستگاه گوارشی حیوانی همچون سگ قرار گیرد ممکن است خطرناک و حتی کشنده باشد که به این دلیل بر روی این باتری های علامت ضد سگ حک شده است.
البته این اولین بار نیست که سامسونگ چنین علامتی را بر روی باتری های خود قرار می دهد و شواهد نشان می‌دهد سامسونگ از این علامت در محصولات گلکسی خود پس از عرضه ی گوشی هوشمند گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 4 در سال 2014 استفاده کرده و پیش از آن از علامت “دور از دسترس کودکان نگهدارید” بر روی باتری‌های خود حک کرده است. باتری های لیتیوم یونی با تحت فشار قرار گرفتن متورم شده و منفجر می شوند حال سوال این است که آیا بلعیده شدن آن توسط کودکان نیز چنین مشکلاتی را در پی خواهد داشت یا خیر؟

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه