موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

کارشناسان کمپانی کره ای سامسونگ، تصمیم گرفته اند در محصول جدید خود از باتری کمپانی LG Chem استفاده کنند. کارشناسان هنوز هم مطمئن نیستند که واقعا چرا باتری گوشی گلکسی نوت 7 دجار احتراق می شد، اما اعلام کرده اند قرار است این بار از باتری ال جی در گلکسی 8 استفاده کنند.
سامسونگ پس از اولین موج انفجار در گلکسی نوت 7، تصمیم به جایگزینی باتری های این گوشی با محصول کمپانی چینی ATL گرفت. با این حال باز هم سناریو احتراق گوشی های نوت 7 پایان نیافت، بطوری که فروشندگان از خرید و فروش این محصول در بازار امتناع کردند. عده ای از کارشناسان علت احتراق را سیستم عامل و مشکلاتی در پردازنده عنوان می کنند و گروهی دیگر افزایش دمای غیر متعارف باتری بر اثر شارژ شدن را مسبب این امر عنوان می کنند.
حال به نظر می رسد، سامسونگ تصمیم گرفته پرچمدار جدید خود را در شرایطی امن و با آغاز همکاری با ال جی معرفی کند. در نتیجه تصمیم دارد باتری محصول خود را از  LG Group تامین کند. از نظر کارشناسان این عرصه، این همکاری مناسب و عاقلانه به نظر می رسد، زیرا با این توافق کیفیت محصولات سامسونگ نیز بالاتر خواهد رفت. از طرفی به لطف این همکاری، خریداران نیز با خیال راحتی از گوشی های خود استفاده خواهند کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه