گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ دي

مشترکین Verizon که بیش از ۲۰۰ گیگابایت داده در هر ماه استفاده می‌کنند خواسته خواهد شد، طرح فعلی خود را به یکی از طرح‌های داده‌ای محدود Verizon تا ۱۶ فوریه تغییر داده یا به طور کامل با قطع ارتباط شبکه مواجه می‌شوند. چنانچه مصرف‌کنندگان مشمول این شرایط گردند، طی تقریبا ۵۰ روز، برنامه‌ها تغییر کرده و شبکه دوباره وصل می‌شود.
همانطور که می‌دانید،  Verizon Wireless شرکت مخابرات آمریکایی است که به‌عنوان شرکت تابعه‌ی Verizon Communications  و بازوی ارائه‌ی خدمات مخابرات بی‌سیم این شرکت، فعالیت می‌نماید. حال شرکت مذکور در بیانیه‌ای مطرح کرد، از آنجایی که شبکه‌ی Verizon یک منبع مشترک است و باید تمام مشتریان، تجربه‌ی خوب و یکسانی با تلفن‌های همراه خود از Verizon داشته باشند، به اطلاع گروه کوچکی از مشتریانی که خارج از قرارداد طرح‌های نامحدود بوده و بیش از ۲۰۰ گیگابایت در ماه استفاده می‌کنند، می‌رساند که باید تا پایان ۱۶ فوریه ۲۰۱۷ به Verizon Plan بپیوندند. اگر تا تاریخ معین Verizon Plan را انتخاب نکنند، خط آن‌ها قطع خواهد شد.
شایان ذکر است، افرادی که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند و یا به طریق متفاوتی از شبکه‌ی تلفن همراه Verizon به عنوان اتصال اصلی اینترنت خود استفاده می‌کنند، دچار نقص می‌شوند اما انتظار نمی‌رود، Verizon به کمپین خود در برابر مشتریان به زودی پایان دهد. گفتنی است اوایل تابستان امسال، شرکت مذکور سرفصل‌هایی را برای تهدید به قطع طرح مشتریانی که در یک ماه بیش از ۱۰۰ GB استفاده کرده‌اند، ایجاد نمود. اگر این حرکت از سوی Verizon ادامه پیدا کند، تعجبی ندارد که مشترکین UDP شرکت به طور کامل تا پایان سال جاری، پاکسازی شوند.

برچسب هاVerizon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Verizon می‌گوید گوشی‌های Pixel عرضه شده توسط این اپراتور، به‌روزرسانی همزمان می‌گیرد