کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ دي

بر اساس اطلاعات جدیدی که از Flurry Analytics به دست آمد، دستگاه‌های Apple حدودا 44 درصد از فعالیت تبلت و گوشی‌های هوشمند در طی تعطیلات را به خود اختصاص دادند که نزدیک به یک سوم آن شامل دستگاه‌های iPhone 8+، 8 و X بودند. با این حال، مدل‌های iPhone 7 و iPhone 6 به ترتیب با ۱۵/۱ و ۱۴/۹ درصد در رده‌های بالا قرار گرفتند.
گزارش جدید Flurry این دوره‌ی تعطیلات را با بررسی فعالیت‌ها در طول یک هفته مانده به کریسمس و پایان جشن‌های حنوکا تجزیه و تحلیل کرد. در این گزارش آمده، نرخ فعالیت Samsung نسبت به سال گذشته 5 درصد رشد داشته که این احتمالا به دلیل عرضه‌ی Galaxy S8 است. اما این تولیدکننده تنها 26 درصد کارکردها را در تعطیلات 2017 به خود اختصاص داد که در مقایسه با 44 درصد Apple نرخ پایینی است، در حقیقت این میزان شبیه به درصد فعالیت Apple در سال گذشته است. در عین حال، Google با وجود ارائه‌ی Pixel 2 غائب بزرگ لیست دیوایس‌های برتر بود.
در وهله‌ی نخست می‌توان گفت که این گزارش در تناقض با گزارش جدید Localytics است که ادعا می‌کند دیوایس‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL بیشترین استفاده را داشته‌اند و حتی از iPhone X هم جلوتر هستند. اما شاید این ادعا دلیلی دارد، باید خاطر نشان کرد که اطلاعات Localytics تنها از ایالات متحده و در یک چارچوب زمانی متفاوت است – Christmas Weekend در ایالات متحده فقط روز کریسمس است. این درحالی است که گزارش Flurry این فعالیت‌ها را در سراسر جهان بررسی می‌کند. بنابراین این شرایط دو شکل متفاوت از این بازار را ترسیم می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه