ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۴ مهر

سازمان فناوری اطلاعات ایران با هدف تمرکززدایی محتوا و توزیع بار ترافیکی شبکه ملی در داخل کشور، بازسازی و بهره برداری و انتقال مراکز داده در ۶ استان را به سرمایه‌گذار واگذار می‌کند.
در این فراخوان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مراکز داده توزیع شده خود را در ۶ استان‌ به صورت جداگانه به سرمایه گذاران واگذار می کند.
این پروژه با هدف تمرکززدایی محتوا و خدمات از تهران و توزیع بار ترافیکی برای افزایش پایداری زیرساخت‌های مورد نیاز کسب وکارهای فضای مجازی در راستای اهداف شبکه ملی اطلاعات و توانمندسازی قابلیت های بومی و توسعه کسب و کارهای نوین براساس مدل (بازسازی، بهره برداری و انتقال) اجرا می شود.
انتخاب سرمایه‌گذار به منظور بازسازی، بهره‌برداری و انتقال مرکز داده در استان های بوشهر، گیلان، مازندران، گلستان، چهارمحال و بختیاری و کرمان مدنظر است.
این فراخوان بر اساس مصوبات یازدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در راستای اهداف شبکه‌ ملی اطلاعات و توسعه‌ خدمات الکترونیکی از طریق مشارکت بخش دولتی و خصوصی (PPP) به روش بازسازی، بهره‌برداری و انتقال (ROT) و از طریق فراخوان و رقابت عمومی و با رعایت قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های اجرایی منتشر شده است.
مهلت شرکت در این فراخوان ۱۶ مهرماه جاری است و شرح کلی این طرح، مبالغ تضمینی و سرمایه گذاری آن، زمان اجرا و مشوق‌ها و مجوزهای مدنظر، در https://ito.gov.ir آمده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه