موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ فروردين

شرکت Samsung طی بیانیه‌ای عنوان نمود که تصمیم دارد پیش از عرضه‌ی Galaxy S8 دستگاه‌های Note 7 خود را بازیافت نماید. گفته می‌شود که این فرآیند به سه بخش تقسیم می‌شود: حفظ و نگهداری قطعاتی از قبیل ماژول دوربین و نیمه‌هادی‌ها، جمع‌آوری قسمت‌های فلزی به منظور حمایت از شرکت‌های سازگار با محیط‌زیست و نیز فروش دستگاه‌های بازسازی‌شده‌ای که می‌توان دوباره از آن‌ها استفاده نمود.
علت این اقدام Samsung بر می‌گردد به تعهدی که در ابتدای پاییز گذشته پذیرفت، آن زمان که تصمیم گرفته بود Note 7 را از رده خارج سازد و هیچ برنامه‌ای نیز برای تعمیر و یا بازسازی دوباره‌ی آن در سر نداشت. در عوض Samsung تائید نموده است که جهت فروش این محصول به‌عنوان دستگاهی بازسازی‌شده، قصد دارد با مقامات محلی و شرکت‌های ارائه دهنده‌ی تسهیلات همکاری نماید. در آن هنگام این شایعه وجود داشت که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و آتش گرفتن باتری، اندازه‌ی کوچک‌تری برای آن در نظر گرفته شود.
برنامه‌ی بازیافت Note 7 پس از اغتشاشی بود که معترضین صلح سبز در نشست جهانی موبایل در ماه گذشته منجر شدند. آن‌ها خواهان آن بوده‌اند که بدانند این شرکت چه تصمیمی برای 4.3 میلیون موبایل باز پس گرفته شده دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه