نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ شهريور

Google در روز جاری خبر از طراحی مجدد صفحه‌ی حریم‌ خصوصی و امنیت سرویس‌های خود را داد. صفحه‌ای که کنترل تمامی امور مرتبط با امنیت و حریم خصوصی سرویس‌های این شرکت را در خود یکجا تجمیع کرده است. همچنین از طریق این صفحه امکان خروج از طرح‌های تبلیغاتی مشخص و بررسی دسترسی سرویس‌های third-party به حساب‌کاربری Google امکان‌پذیر می‌باشد.
طراحی جدید دارای تغییرات بزرگی نشده است و تقریبا همه‌چیز همانند سابق می‌باشد، اما Google اعلام کرده است که این طراحی امکان استفاده از این داشبورد را بر روی موبایل راحت‌تر از پیش کرده است. امری که در گذشته تقریبا غیرکارا بود.
هنگامی که Google Dashboard در سال ۲۰۰۹ معرفی گردید، تقریبا تنها به امکانات محدودی چون بررسی تاریخچه‌ی جستجوهای صورت گرفته و تعداد ایمیل‌های رد و بدل شده محدود می‌شود. از آن زمان تاکنون قابلیت‌های بیشتری بر روی آن ارائه شده است.
Google همچنین به همراه این به‌روزرسانی داده‌هایی از سرویس Dashboard خود ارائه نموده است. طبق اعلام این شرکت تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر از زبانه‌ی My Activity به منظور بررسی تاریخچه‌ی استفاده‌ی‌شان از سرویس‌های این شرکت استفاده نموده‌اند. همچنین ابزار export گرفتن داده‌های سرویس‌ها که Google Takeout نام دارد، ماهانه بیش از ۱ میلیون بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه