ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، به بازنگری اساسی در استراتژی این شرکت به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: در این بازنگری تغییر رویکرد کسب و کار در شرکت پست به صورت پلتفرمی، آزادسازی ظرفیت‌ها شرکت پست، تمرکز در ارائه‌ی سرویس‌های پایه زیرساختی و نوین و ایجاد زمینه‌ی توسعه‌ی سرویس‌های نوین اختصاصی متنوع با مشارکت بخش خصوصی و استارتاپ‌های پستی مورد توجه قرار گرفته است.
وی به اهمیت و جایگاه برند شرکت ملی پست اشاره کرد و افزود: برای بازسازی و احیای برند شرکت ملی پست که شاید در سال‌های گذشته دچار خدشه شده باشد، برنامه‌ای تدوین شده است.
رییس هیات‌مدیره‌ی شرکت ملی پست ایران، استفاده از پایگاه داده‌های این شرکت را یکی دیگر از برنامه‌های آینده شرکت پست عنوان کرد و گفت: در اختیار گذاشتن داده‌ها می‌تواند برای کسب و کارهای این حوزه بسیار دارای اهمیت باشد که شرکت پست نیز برنامه ای برای استفاده از این ظرفیت در نظر گرفته است.
وی، توسعه پایگاه نشانی استاندارد «جی نف» را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که در سال ۹۸ پیگیری می‌شود و در ادامه افزود: برای اتمام این پروژه که به مدت ۵ سال طراحی شده است، ۲ سال باقی مانده که در تلاش هستیم در سال ۹۸ به آن شتاب بیشتری داده شود.
نعمتی با اشاره به اینکه در پروژه‌ی جی نف دستگاه‌های مختلفی همکاری دارند، گفت: نبود نقشه، نداشتن پلاک اماکن و اصلاح آدرس از عمده‌ترین مشکلات اجرای این پروژه است که باعث کندی انجام آن شده است.
وی افزود: ۷۰ درصد مناطق شهری و به طور متوسط نیز ۵۰ درصد مناطق شهری و روستایی کشور تحت پوشش این طرح قرار گرفته است و در برخی از مناطق شهری در بستر این طرح نیز سرویس‌هایی ارائه می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست پروژه‌ی قیمت تمام شده را یکی دیگر از برنامه‌های سال ۹۸ این شرکت بیان کرد و گفت: قیمت تمام شده برخی از خدمات و سرویس‌های ارزش افزوده مشخص نبود و امکان محاسبه‌ی آن وجود نداشت که بر اساس این پروژه در سال ۹۸ قیمت تمام شده این سرویس‌ها مشخص شده و می‌تواند به عنوان زیرساختی برای محاسبه سرویس‌های ارزش افزوده بخش خصوصی هم استفاده شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه