گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ مرداد

کمپانی Apple صفحه‌ی رسمی خود را در Instagram ایجاد کرد. این پروفایل رسمی به منظور ارائه ی تصاویر و کلیپ های مربوط به تولیدات این کمپانی شکل گرفته است. Apple قصد دارد در این صفحه ی رسمی تصاویری را که توسط کاربران iPhone در سراسر جهان ثبت شده را به اشتراک بگذارد.
برای قرار دادن تصاویر، اخبار و یا ویدئو های خود به سایت خبری کمپانی، تنها کافیست ویدئو و یا تصویر خود را با هشتک #ShotoniPhone انتشار دهید. برای راحتی کاربران این صفحه، افراد می توانند تصاویر و ویدئو های خود را به صورت گالری ارسال نمایند. ایده‌ی جدید Apple مورد استقبال بسیاری از طرفدارانش قرار گرفته است.
گفتنی است تنها با گذشت چند ساعت از راه اندازی صفحه ی رسمی Apple در اینستاگرام، بیش از 33 هزار کاربر تصاویر خود را به این صفحه ارسال کرده اند و آمار همچنان رو به رشد است. آنچه قابل توجه است این است که در صفحه ی رسمی اپل تبلیغات و اخبار مربوط به پرچمداران Apple تا قبل از رونمایی منتشر نخواهد شد. شایان ذکر است که روابط Apple و Instagram، همیشه دوستانه نبوده است. 5 سال پیش، زمانی که مدیر این شبکه ی اجتماعی پس از دریافت مقام اپلیکیشن برتر سال 2011 آن را برای پشتیبانی از دستگاه های اندرویدی نیز منتشر کرد، رئیس ارشد بخش بازاریابی Apple، فیل شیلر، اکانت اینستاگرم خود را در سال 2012 از این شبکه حذف کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه