گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ بهمن

Apple طی روز جاری اعلام کرد که این شرکت، در سه‌ ماهه‌ی نخست سال مالی 2017 که در 31 دسامبر به پایان رسید، به سودی معادل 17.8 میلیارد دلار و به میزان فروشی بالغ‌بر 78.35 میلیارد دلار بابت هر سهم 3.36 دلاری دست یافته است. باید گفت که این ارقام برخلاف آن چیزی بود که تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند.
در ماه اکتبر Apple طی بیانیه‌ای عنوان کرد که کسب درآمدی معادل با 76 الی 78 میلیارد دلار را برای این شرکت تخمین زده است. اما درآمد کنونی به عنوان رکوردی برای تمامی دوران Apple محسوب می‌شود. بر اساس گفته‌های تیم کوک، مدیرعامل این شرکت، این نتایج را بایستی مدیون محصولاتی چون iPhone و Apple Watch دانست.
سال گذشته در همین هنگام، پس از پایان فصل تعطیلات 2015، Apple موفق به کسب 18.4 میلیارد دلار، بیشترین سود ممکنه در یک سه ماهه تا به امروز، گشت. اما در سه ماهه‌های پس از آن شاهد سقوط درآمد این شرکت بودیم.
درآمد حال حاضر Apple مبتنی بر دو محصول iPhone 7 و 7Plus است که در ماه سپتامبر از آن‌ها پرده‌برداری شد. علاوه بر این دو محصول آنچه در این سه ماهه جلب توجه می‌کند، معرفی نسل جدید MacBook Pro است که Touch Bar ثانویه را بر روی صفحه‌کلید خود پشتیبانی می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه