موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

سامسونگ یک بار مجبور به توقف تولید خود شده آن هم با وقوع یک زلزله 5.8 در مقیاس ریشتردر کره جنوبی، که از سال 1987 در این کشور بی سابقه بود.

چه اتفاقی افتاد؟

دو زلزله قدرتمند در کشور کره به فاصله یک روز از هم رخ داد. اولین زلزله با توجه به ثبت زلزله نگار ها در تاریخ 12 سپتامبر به میزان  4.9 در مقیاس ریشتر و 13 سپتامبر 5.8 ریشتربا 20 پس لرزه قوی اتفاق افتاد. مرکز این زمین لرزه در استان جئونسانگنام در 10 کیلومتری کارخانه سامسونگ بود.
این زلزله در تاریخ 40 سال اخیر کره جنوبی بی سابقه است.
بسیاری از ساکنان مناطق کره جنوبی و جزیره ژاپنی کیوشو لرزش را احساس کردند.
روزنامه  Korea Herald نوشت:گ بسیاری از کمپانی های بزرگ از جمله سامسونگ مجبور به توقف تولید شده اند. مسئولین سامسونگ برای محافظت از تجهیزات کارخانه خود آن ها را با پوشش های پلاستیکی پوشانده اند تا از خطر آلودگی و بارندگی مصون بمانند.
در همان زمان یه کارخانه تخته مدار چاپی نیز کار خود را متوقف کرد زیرا تجهیزات این کارخانه به ارتعاشات،  بسیار حساس هستند. اما خط اصلی، تولید گوشی های ، بدون وقفه کار می کرد.
اکنون با اتفاقی که برای سامسونگ و محصول گلکسی نوت 7 این کمپانی رخ داده، مشتعل شدن باتری این گوشی، اعلام کمپانی برای روشن  نکردن محصول و ممنوعیت همراه داشتن آن در پرواز ها ، سامسونگ 10 میلیارد دلار ضرر کرد اما بار قبل این کمپانی از قوع زلزله خبر نداشت وآسیب جدی به کارخانه وارد شد کارکنان و مسئولین با تمام قدرت به تولید ادامه دادند و غول فناوری کره شکل گرفت اما این بار این کمپانی تیمی قوی و متشکل از متخصصین مجرب دارد و مطمئنا با ارزیابی هوشمندانه دوباره به قطب اول بازار رقابت تبدیل خواهد شد.

برچسب هاSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بخش سازنده ی موبایل در سامسونگ، به عنوان بالاترین کسب کننده ی درآمد در این شرکت محسوب می شود