سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ آذر

کارشناسان شرکت نظارت و مانیتورینگ GFK Chart-Track در بریتانیا، کار بررسی فروش بازی های منتشر شده در بازار را ارزیابی می کنند. بر اساس آمار به دست آمده از این کمپانی، در هفته‌ی ششم بازی Call of Duty: WWII، همچنان پرچمدار بی رقیب در بازار فروش بازی‌های کامپیوتری است.
به گفته‌ی کارشناسان، با این وجود که توسعه دهندگان استدیو Sledgehammer بازی و به ویژه شرکت Activision، بازی پرطرفدار" ندای وظیفه" را در ابتدای ماه گذشته به بازار ارائه کردند اما این بازی در طول 6 هفته توانسته همچنان در صدر فروش بازی های کامپیوتری، جایگاه خود را حفظ نماید.
البته این آمار چندان هم دور از انتظار نبود زیرا باید گفت که شرایط سیاسی جهان امروز می تواند در علاقه مندی کاربران و جهت دادن به انتخاب سبک و سوژه‌ی بازی در میان کاربران تاثیر گذار باشد. این بازی به جنگ‌ها و نبرد‌های خونین در دوره‌ی جنگ جهانی دوم اشاره می‌کند.
به هر حال بازی Call of Duty: WWII رکورد Call of Duty: Black Ops 3 را تکرار می کند و همچنان به مدت یک ماه و نیم در صدر فروش بازارهای انگلستان است. رتبه‌ی دوم فروش بازی‌ها متعلق به  FIFA 18 است. البته مطمئنا طرفداران این بازی نیز با این بازی به استقبال بازی های جام جهانی در سال آینده خواهند رفت. رتبه‌ی سوم نیز متعلق به بازی فوق العاده‌ی Assassin's Creed Origins می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه