سرگرمی
مصطفی طبری۲:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۰ شهريور

Crossy Road یک بازی جدید برای اپل تی وی می باشد که توسط Hipster Whale برای پلتفرم iOS طراحی شده بود و حالا برای تلویزیون اپل نیز ارائه شده است.
در این بازی از برخی مکانیزم های Temple Run و همچنین ویژگی های ظاهری بازی آرکید قدیمی و خاطره انگیز Frogger الهام گرفته شده و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از کاربران گوشی های موبایل قرار گرفته است. در نسخه بازسازی شده برای اپل تی وی، در واقع همه چیز برای نمایش در یک نمایشگر بزرگتر بهینه شده و علاوه بر این، چند ویژگی جدید نیز به بازی اضافه شده است.
بزرگترین ویژگی افزوده شده، بخش چندنفره یا مولتی پلیر بازی است، که به کاربر اجازه می دهد با دوستان خود(بصورت حضوری) از موانع و مراحل بازی لذت ببرند. حتی می توانید دوستان خود را به دردسر انداخته و یا کاری کنید آنها با موانع روبرویی برخورد کنند.
گیم پلی بازی بر اساس قابلیت لمسی جدید(swipe) ریموت کنترل Apple TV طراحی شده است. این ریموت کنترل جدید به شما اجازه می دهد با کشیدن انگشت به چپ یا راست، شخصیت بازی را به سمت چپ و راست حرکت داده و با فشردن سطح ریموت کنترل نیز آن را یک خانه به جلو حرکت دهید.
هنوز مشخص نیست که برای بازی کردن در بخش چندنفره نیازی به یک ریموت کنترل دیگر هست یا نه و یا اینکه می توان از آیفون یا آیپد به عنوان کنترلر استفاده کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید