سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

بالاخره پس از مدت ها انتظار بعد از رونمایی از بازی Iron Marines محصولی از کمپانی Ironhide Game Studio، سرانجام این بازی برای کاربران سیستم عامل iOS و Android ارائه شد. طرفداران بازی StarCraft هم اکنون می توانند بازی جدید استدیو Ironhide Game Studio را بر روی دستگاه iPhone و گجت اندرویدی خود نصب نمایند.
حدود دو سال می‌شود که Ironhide Game Studio اخباری را در خصوص توسعه‌ی بازی جدید ارائه می کند و به طرفدارانش قول داد که در سریع ترین زمان ممکن بازی به بازار عرضه خواهد شد و در نهایت زمان آن رسید که شاهد ارائه ی این بازی از این استدیو باشیم.
بازی Iron Marines  یک بازی استراتژیک است و همانطور که انتظار می رفت در دنیایی رنگارنگ اجرا می شود، شما سربازان سیاره تان هستید و باید با مهاجمان مبارزه کنید و آن ها را از سیاره بیرون بیاندازید.
یکی از مهمترین وظایف شما در برابر بیگانگان، دفاع از پایگاهتان است. یکی از جذابیت های این بازی این است که شما باید با برنامه ریزی جلو بروید تا بتوانید در مرحله پیروز شوید. می توان گفت این بازی هوش استراتژیک شما را تقویت خواهد کرد.
گفتنی است در ماموریت های پیش رو بسیار متنوع هستند، از هک سیستم های کامپیوتری دشمن تا نجات افراد، همه و همه با تصمیم گیری های هوشمندانه شما پیش خواهند رفت. علاوه بر این شما از استفاده از سلاح های نظیر مسلسل، موشک، بمب و سلاح های متحیر کننده به جنگ با دشمن خواهید رفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه