کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ مرداد

PUBG Mobile از صد میلیون دانلود بر روی پلتفرم‌های iOS و Android گذشت. ناشر بازی‌های Tencent اعلام کرد با سرعت بالایی در مدت کمتر از ۴ ماه از زمان معرفی آن بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به این نقطه‌ی عطف رسیده است. بر اساس گزارشی از سرویس Apptopia، بازی PUBG Mobile رقیب Fortnite به تنهایی در اواخر ماه جولای از صد میلیون دانلود بر روی iOS گذشت.
PUBG Mobile نسخه‌ی کوچک شده‌ی PlayerUnknown Battlegrounds از طرف شرکت PUBG است. طبق خبری از شرکت تحقیقاتی Sensor Tower، در ماه مارس، عرضه‌ی PUBG از PC و Xbox One به iOS و Android همراه شد و در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون دلار درآمد برای شرکت داشته است.
Vincent Wang، مدیرکل PUBG Mobile گفت: "ما به تنظیم خط بازی‌سازی موبایل ادامه می‌دهیم و به دنبال ارائه‌ی محتواهای بیشتری به بازیکنان خود تا اواخر امسال هستیم." این محتواها احتمالا به PUBG Mobile برای کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند. زمانیکه این بازی در ابتدا عرضه شد، شامل هیچ خریدی نبود، اما توسعه‌دهندگان پس از آن گزینه‌های اضافی را به آن معرفی کردند که بازیکنان را قادر به سفارشی کردن ویژگی‌هایشان می‌کرد. در ماه ژوئن، به لطف راه‌اندازی درگاه پیشرفته‌ی پرداختی، میزان هزینه‌ی صرف شده بر روی PUBG Mobile شاهد ۳۶۵ درصد رشد بود، این روش در Fortnite هم معمول است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه