سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ آذر

تا چند روز آینده بازی محبوب و نوستالژیک Super Mario Run برای کاربران دستگاه های iPad  و  iPhone به راحتی در پورتال سایت این کمپانی در دسترس خواهد بود . طبق آخرین خبر، قرار است انتشار این بازی در تاریخ 15 دسامبر آغاز گردد.
ماجراهای یک لوله کش ایتالیایی به نام ماریو در غالب بازی Super Mario Run در ماه دسامبر برای کابران گجت های مبتنی بر iOS وعده داده شده بود. در وهله اول این بازی در فروشگاه App Store به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و سپس کاربر برای دریافت نسخه کامل این بازی ملزم به پرداخت مبلغ 9,99 دلار خواهند بود.
بازی بصورت رسمی در 150 کشور در سراسر جهان منتشر خواهد شد و صاحبان iPhone و iPad با سیستم عامل iOS نسخه 8 و بالاتر، بازیکن اصلی این بازی افسانه ای خواهند بود. نسخه بازی موبایل Super Mario Run در اجرا کمی با نسخه قدیمی تفاوت خواهد داشت. بازیکن باید با عبور از لوله ها و مسیر های مشخص بر دشمنان و موانع خود غلبه کند.
برای پریدن از روی موانع تنها با فشار دادن یک دکمه می توانید از مسیر عبور کنید. البته گفتنی است در نسخه موبایل این بازی سوپر ماریو به صورت خودکار شروع به دویدن می کند. علاوه بر این ثبت رکورد در مدت زمان این بازی، آن را برای گیمر جذاب تر خواهد کرد. این بازی در سال 1983 برای اولین بار شناخته شد که توانست درمیان کاربران محبوبیت بالایی به دست آورد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه