تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

بازی محبوب کنسول نینتندو، Super Mario Run در ۲۴ ساعت اول عرضه‌ی خود رکورد بازی Pokémon Go را شکست. با توجه به داده‌های موسسه‌ی آماری Apptopia، این بازی در اولین روز انتشار خود در App Store، به میزان ۲۸۵۰۰۰۰ دانلود رسیده است. در حالی که همین رقم برای بازی Pokémon Go  ۹۰۰۰۰۰ دانلود می‌باشد. موسسه‌ی آماری دیگری، میزان دانلود این بازی را فراتر اعلام کرد و گفت، Mario فقط در ایالت متحده در۱۴ ساعت اول، ۳/۵ میلیون دانلود و در سراسر جهان به طور کلی در روز عرضه‌ی خود، ۱۰ میلیون دانلود داشته است. مرکز تحقیقاتی Sensor Tower نیز در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد، دانلود این برنامه در سراسر جهان در یک روز، بیش از ۵ میلیون بوده است.
موسسه‌ی App Annie خاطر نشان کرد، اپلیکیشن مذکور جایگاه نخست را در دسته‌بندی‌های Overall ، Games ، Arcade و Action در ۴ ساعت اول به خود اختصاص داده است. Sensor Tower این آمار را نقض کرده و اذعان داشت، این بازی پس از گذشت ۶/۵ ساعت به جایگاه اول در نمودار Top Free در ایالات متحده دست یافته است. این در حالیست که Pokémon Go  در۵ ساعت اول به چنین آماری دست یافته بود.
اما مقایسه‌ی Mario و Pokémon Go  شاید منصفانه نباشد، چراکه انتشار Pokémon Go تنها در چند کشور صورت گرفته بود. Super Mario Run از همان آغاز در ۱۵۰ کشور عرضه شد.

برچسب هاSuper Mario
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

7 اپلیکیشنی که نباید آن ها را از دست بدهید: Prisma, Folioscape, Mindvision و بیشتر