سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

Nintendo روز گذشته اعلام کرد بازی Super Mario Run قرار است در روز ۱۵ دسامبر سال جاری بر روی پلتفرم iOS عرضه شود. در حالی که بازی مذکور ۹/۹۹ دلار قیمت‌‌گذاری شده است، می‌توان سه مرحله‌ی آن را به صورت رایگان امتحان کرد و با پرداخت این مبلغ به صورت نامحدود به تمام بخش‌ها دسترسی داشت. این بازی با دستگاه‌های لمسی iPhone، iPad و iPod که سیستم عامل iOS بالاتر از ۸٫۰ دارند، سازگاری دارد و زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، هلندی، روسی و چینی را پشتیبانی می‌کند. این بازی در ۱۵۱ کشور و منطقه به صورت همزمان عرضه خواهد شد. این در حالی است که هیچ خبری هنوز از زمان ارائه‌ی این بازی برای دستگاه‌های Android منتشر نشده است.
در کنفرانس مطبوعاتی Apple، آقای Shigeru Miyamoto خالق مجموعه بازی‌های Super Mario روی سن از بازی Super Mario Run رونمایی کرد. وی اظهار داشت، در بازی Super Mario Run، ماریو خودش به سمت جلو می‌دود. شما با اشاره روی صفحه‌نمایش، می‌توانید از روی موانع بپرید و در طول مراحل دشمنان را نابود و هم‌چنین سکه جمع کنید. مثل تمام بازی‌های سوپر ماریو، با رسیدن به پرچم، مرحله تمام می‌شود.
Super Mario Run در واقع قدم بعدی Nintendo در گسترش برنامه‌های موبایلی خود محسوب می‌شود. این شرکت قصد دارد تا مارس سال آینده، بازی‌های قبلی خود را نیز برای دستگاه‌های iOS عرضه کند.

برچسب هاSuper Mario Run
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بازی Super Mario Run در روز اول بیش از ۵ میلیون دانلود داشته است