سرگرمی
رضا حسن زاده۲۳:۵ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر

بازی رایانه‌ای «شتاب در شهر2» با نزدیک شدنبه مراحل پایانی تولید تابستان 94 روانه بازارگیم می‌شود.
بازی رایانه‌ای «شتاب در شهر 2» با نام «سرعت شکنان» در حالی مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد که مرحله ساخت این بازی اردیبهشت سال 94 به اتمام می‌رسد و اوایل تابستان وارد بازار گیم می‌شود.
در بازی شتاب در شهر 2 المان پلیس به بازی اضافه شده و داستان بازی غنی‌تر و شخصیت پردازی شده است.
بازی شتاب در شهر 2 بر خلاف شتاب در شهر، داستان محور است و کاربر از ابتدای بازی، یک داستان را پیگیری می‌کند. همچنین بازیکن می‌تواند هر مسیری را برای ادامه انتخاب کند و ملزم به ادامه سیرخطی داستان نیست اما در پشت صحنه بازی یک داستان و روایت ماجراجویانه وجود دارد.
در انی بازی امیر شخصیت اصلی داستان بوده و سعید دوست امیر است و سرهنگ نیز از دیگر کاراکتر‌های طراحی شده در این بازی است.
احمدی اشاره کرد و افزود: در این بازی پلیس‌هایی وجود دارند که اگر بازیکن سرعت بیش از حد مجاز داشته باشد با او برخورد می‌کنند و در واقع تعقیب و گریز در بازی رخ می‌دهد.
در شتاب در شهر 2 کاربر در قالب شخصیت داستان بازی را ادامه می‌دهد. فضای طراحی شده در بازی، شهر تهران است و حدود 35 ماشین ایرانی و خارجی در بازی وجود دارد.
به گفته طراح، در این بازی سعی شده از نظر گرافیک و گیم پلی و فناوری ساخت بازی را در حدی پیش برود که بازی شایسته عرضه بین‌المللی باشد.
این بازی با سبک ورزشی و مسابقات، پیشتر از شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای مجوز تولید دریافت کرد و هم‌اکنون با حمایت بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای در حال ساخت است.

برچسب هاGame
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سازنده فیلم نیمه کوتاه جنگ ستارگان میخواهد جمعیت برای بازسازی فرشته سیاه پول پرداخت کنند