سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

شرکت GamesBeat با همکاری iSpot.tv، یک شرکت تحلیل و آمار تبلیغات تلویزیونی، در تلاش اشت تا گزارش ماهانه‌ای از شیوه‌ی تبلیغات برندهای بازی در تلویزیون منتشر کند. نتایج زیر، تبلیغات تلویزیونی ۵ برند صنعت بازی‌‌سازی در ماه آگوست هستند که بیشترین میزان تبلیغ را نسبت به دیگر شرکت‌ها داشته‌اند.

با توجه به پایان فصل تابستان و داغ بودن عرضه‌ی بازی‌ها،‌ صنعت بازی‌سازی بودجه‌ی خود را برای تبلیغات تلویزیونی تنها برای ماه آگوست، ۴ میلیون دلار افزایش داده است. در مجموع ۲۱ برند، ۶۴ محتوای تبلیغاتی خود را ۱۲۶۶۷ بار در ماه آگوست به نمایش گذاشته‌اند که هزینه‌ی کل آن برابر ۲۷.۲ میلیون دلار می‌گردد. نکته‌ی جالب در این تبلیغات، حضور شرکت Activision با بازی Skylanders برای اولین‌بار، در بین ۵ سرمایه‌گذار نخست تبلیغات تلویزیونی بوده است.
اگر بخواهیم آماری از مجموع هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی شرکت‌های بازی‌ساز بیان کنیم، باید به Supercell اشاره کنیم که همچنان جایگاه نخست را در اختیار دارد. این شرکت در ماه آگوست، تنها برای پخش ۷۱۴ بار از ۷ تیزر خود، ۱۲.۳ میلیون دلار پرداخته است و طبق آمارهای منتشر شده، این تبلیغات بیش از ۱۹۵ میلیون بار دیده شده است. 
شرکت Supercell الویت پخش تبلیغات خود را در هنگام پخش بازی‌های المپیک، بازی‌های پیش‌فصل NFL و بُکس گذاشته بود.
Machine Zone در ماه آگوست، برای نمایش ۴۱۸۴ بار از ۵ تبلیغ خود، ۵.۵ میلیون دلار هزینه کرده است. این تیزرها نیز ۱۵۴.۳ میلیون بازدیدکننده داشته است. این شرکت اما تمرکز تبلیغات خود را بر روی برنامه‌های NHL، Quick Pitch و Everybody Hates Chris گذاشت.

برچسب هاTV AdGameSupercell
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مانیتورهای جدید سامسونگ با صفحات شارژ وایرلس معرفی شدند