تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن

پختن با استفاده از فر در یک هوای سرد بسیار کارآمد است که در آن یک کاربر غذا تهیه می‌کند و همچنین گرمایی مطبوع را به خانه می‌آورد. یک دستگاه فرعی شخصی از همین روش، از یک دستگاه بسیار متداول موبایل استفاده می‌کند. بالشتک گرم Ye-Ti طراحی شده است تا پاها را با گرمای ایجاد شده از شارژرهای لپتاپ گرم کند.


می‌توانید لباس‌های گرم کننده‌ را از شرکت‌هایی مانند Ravean یا Venture Heat پیدا کنید یا با قرار دادن کفی‌های گرم شده‌ی ThermalCELL در کفش‌هایتان بیشتر گرم بمانید. همچنین برخی از افراد ممکن است از گرم کننده‌ی قابل حمل به هنگام سرما برای زیر میز تحریرشان استفاده کنند. اما چنین انتخاب‌هایی نیاز به انرژی دارد و نه به کنترل درآوردن چیزی که در حال حاضر وجود دارد. بالشتک گرم Ye-Ti با محیط زیست سازگار است و پاها را بدون استفاده از هیچ برق اضافه‌ای گرم نگه می‌دارد. و طراحی آن می‌تواند همچنین عمر شارژرهای لپتاپ را طولانی تر کند.
بالشتک گرم Ye-Ti از صفحات آنودی آلومنیوم استفاده می‌کند که در یک روکش پنبه‌ای قرار گرفته‌اند، که می‌تواند برای شستشو درآورده شود. در داخل صفحات، به صورت دائمی رکاب‌های ولکروی نوسان دار با پشت چرمی قرار گرفته اند که تقریبا با هر نوع و اندازه‌ای از شارژر لپتاپ سازگار هستند. با قرار دادن بالشتک گرم در جای خود، شارژرها تبدیل به یک زیرپایی کوسنی برای استراحت پاها تبدیل می‌شوند به جای این که شیء مزاحمی برای لگد زدن باشند.
با شارژ شدن لپتاپ، صفحات آلمینیومی مانند گودال‌های گرمایی عمل می‌کنند و انرژی گرمایی را به رویه‌ی بالشتکی منتقل می‌کنند. بالشتک گرم Ye-Ti دماهای زیادی را برای کار لازم ندارد، و تنها یک تا سه درجه را برای ایجاد یک تاثیر مناسب برای مقادیر سرد نیاز دارد. و با دور کردن گرما از شارژر، کارایی الکترونیک افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه، مقداری بیشتردر انرژی صرفه جویی می‌کند.
وقتی در حال استفاده نباشد، بالشتک Ye-Ti برای این که حجم زیادی اشغال نکند، تا می‌شود. اندازه‌های آن 8.6x4.3x1 در (22x11x2.5 cm) و با فقط 9oz (225 g) است. بالشتک می‌توانددر یک کیف اسناد، کیف، کیف دستی بدون این که جای زیادی بگیرد، قرار گیرد.
Ye-Ti در حال حاضر توسط Kickstarter حمایت مالی می‌شود و دو درصد از 25000 یورو(تقریبا 27237$ آمریکا) هدف خود را در روز بدست می‌آورد و 59 روز دیگر برای او باقی مانده است. با 49 یورو یا 53 دلار آمریکا می‌توانید یک Ye-Ti مناسب با سلیقه‌ی خود را تهیه کنید.
برخی از این محصولات قبل از تولید و مونتاژ سفارش داده شده اند. اگر همه چیز مطابق نقشه پیش برود، شرکا می‌توانند انتظار محموله‌های پاداشی را در این سپتامبر داشته باشند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

surface book مایکروسافت: برداشته اولیه