موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳ تير

اگر از آن دسته افرادی هستید که به شدت مشتاق و پیگیر محصولات اپل می باشید متاسفانه امسال اپل با آیفون جدیدش زیاد شگفت زده تان نخواهد کرد.
بر اساس Wall Street Journal آیفون امسال با مدل های قبلی تفاوت چندانی نخواهد داشت. اطلاع دارید که شرکت اپل دوسال یک بار محصولی با طراحی کاملا متفاوت راهی بازار می کند، اما بین هر مدل برای مثال آیفون6 با مدل سال بعد آیفون 6s بیشتر تغییرات در سخت افزار است و ظاهر دیوایس با مدل گذشته تفاوت چندانی ندارد، اما امسال که نوبت محصولی کاملا جدید است، البته چنین چیزی نخواهیم دید. Wall Street Journal گزارش داده که دو مدل امسال مثل سال گذشته در اندازه های 4.7 و 5.5 اینچی طراحی شده اند. شایعات ضد و نقیضی در رابطه با بودن یا نبودن جک 3.5 میلیمتری در این زمینه وجود داشته است، اما بر اساس گزارش های رسیده به نظر می رسد که جک 3.5 میلیمتری در آیفون 7 حذف نخواهد شد.
شایعات از آغاز سال بر مبنای هندزفری هایی که از جک آزرخش(lightning) استفاده خواهند کرد شروع شد و به نظر پر حاشیه ترین و مهمترین تغییر آیفون 7 به شمار می آید.
حذف جک 3.5 میلیمتری علاوه بر تقویت ضد آب بودن آیفون باعث می شود که دیوایس ضخامت کمتری نیز داشته باشد.
به نظر می رسد توضیحی در رابطه با تغییرات کم در محصول جدید وجود داشته باشد، شرکت اپل برنامه ریزی های بزرگی برای سال 2017 که 10 امین سالگرد آیفون است دارد، بر اساس Wall Street Journal این تغییرات بزرگ شامل صفحه نمایش OLED است که حاشیه ای دور آن وجود نخواهد داشت و همچنین دکمه معروف Home به طور کامل حذف و سنسور شناسایی اثر انگشت جزوی از ساختار صفحه نمایش خواهد بود، لازم به ذکر است که یک سال تا آن زمان وقت هست و مشخصات بیان شده ممکن است کم و زیاد شوند.
بر اساس این خبرنامه نامبرده دلیل اصلی تغییرات اندک در مدل جدید تکنولوژی های در دست ساخت و ناتمام است. شاهد بودیم که تغییر بزرگ بین 5 و 5s سنسور اثر انگشت و تغییر بزرگ بین 6 و 6s دوربین قویتر، سخت افزار قویتر و 3D Touch بودند. هر دوی این مدل ها با مدل سال گذشته خود در ظاهر تغییر چندانی نداشتند. به نظر می رسد اپل تغییرات بزرگش را برای مدل سال 2017 خود کنار گذاشته و تغییرات آیفون جدید تنها بر روی حذف جک هدفون تمرکز داشته که تغییر بزرگی نیست مخصوصاً برای کسانی که قصد دارند از هندزفری های با کیفیت و گران قیمت خودشان بر روی این دیوایس استفاده کنند.

برچسب هاiPhoneApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا میدانید هزینه واقعی ساخت آیفون چقدر است؟