تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

هدف اصلی آن رقابت مستقیم با اپل و Spotify است.
گزارشات CNBC حاکی از آن است که آمازون در نظر دارد تا به ارائه ی خدمات مستقل پخش موزیک دست بپردازد. این اطلاعات از منابع خبری درون شرکت به دست آمده است. این خدمات که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، پس از آن که این شرکت به نهایی کردن شرایط صدور مجوز برای آن بپردازد، در اواخر تابستان یا پاییز راه اندازی                   خواهد شد که هزینه ی آن 10 دلار در ماه می باشد.
این حرکت ، مشابه برنامه ی اشتقاقی این شرکت یعنی Prime Video می باشد و آن را دنبال می کند، که با هزینه ی 11 دلار در ماه در دسترس می باشد، و به نظر می رسد که آمازون در تلاش است تا در ساختار مشترکین خود و فراتر از هزینه ی سالیانه دریافت شده، تنوع ایجاد کند. به علاوه این خدمات، از فهرست Prime Music در حال حاضر آمازون، کاملا جدا خواهد بود.

بنابراین آمازون از هم اکنون، به آرامی برای راه اندازی این سرویس پخش موزیک پیش می رود،
این شرکت می تواند به راحتی تعدادی از مشترکین اپل و Spotify را به سمت خود بکشاند. از طرف دیگر اشتراک Pandora از زمانی که این داستان به بیرون درز پیدا کرده است، نزدیک به 3 درصد کاهش یافته است. به علاوه انتظار می رود که خدمات جدید آمازون به شکلی قاطعانه و در راستای خدمات Echo Speaker این شرکت، بازار را نشانه بگیرد که می تواند برای این شرکت به عنوان یک گریز ناگهانی برای شروع محسوب شود. همکاری بین Echo Speaker (که به وسیله ی الکسا از توانایی عملکرد برخوردار است) و خدمات پخش موزیک که به وسیله ی Prime’s hulking پشتیبانی می شود و هزینه هایی که در هر سال به دنبال دارد، می تواند به اثبات یک ترکیب قدرتمند بپردازد. جالب است که ببینیم گوگل، که در حال حاضر به ارائه ی یک فهرست وسیع از امکانات پخش زنده می پردازد و در حال حاضر بر روی Echo مخصوص خود کار می کند، چگونه به این امر واکنش نشان خواهد داد.

برچسب هاSpotifyAppleAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیش از 11 میلیون مشترک پس از گذشت یکماه از راه اندازی اپل موزیک