گوناگون
نيلوفر كل واخي۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير

اگر کارت های هدیه ی 1000 دلاری برای قانع کردن صاحبان آزرده خاطر دیزل فولکس واگن کافی نباشد، آیا فکر میکنید که 7000 دلار بتواند کافی باشد؟
بر اساس گزارش های به دست آمده از Bloomberg در 28 ماه جون، فولکس واگن، طرحی را در اختیار قاضی دادگاه منطقه در ایالات متحده  قرار داد که بر اساس آن این درخواست را مطرح کرد که سازنده ی خودروهای آلمانی مبلغی بیش از 7000 دلار را به هر یک از صاحبان یکی از مدل های ماشین خود با موتور دیزل پراخت کند. به علاوه، به  انجام برنامه ریزی مالی برای طرحی پرداخت که هدف آن مقابله با آلودگی هوا بود. که این برنامه برای فولکس واگن حدود 10 میلیارد دلار هزینه در بر خواهد داشت.
اگرچه همه ی صاحبان ماشین مبلغ 7000 دلار را دریافت نخواهند کرد. بلکه با توجه به سن وسیله ی نقلیه، در کنار سایر عوامل، صاحبان ماشین می توانند مبالغی را به صورت نقد و بین 1000 تا 7000 دلار دریافت کنند.
این گزارش اشاره ای به برنامه ی تعمیر نزدیک به 500000 وسیله ی نقلیه ای که تحت تاثیر این جریان در امریکا قرار گرفته اند نکرده است. احتمالا از آن جایی که انجمن منابع آب و هوایی کالیفرنیا و سازمان حفاظت از محیط زیست، برنامه ی تعمیرات قبلی سازنده ی خودروهای آلمانی را رد کرد ه اند، آنها تا کنون نتوانسته اند تا راه حل بهتری را پیدا کنند.
بدون داشتن قابلیت تعمیر ماشین ها، این روند به تولید گازهای اگزوز تا 40 برابر بیشتر ار حد مجاز قانونی منجر خواهد شد. فولکس واگن در تلاش است تا راهی برای خلاص شدن از این مشکل پیدا کند.
بر اساس اطلاعاتی که صاحبان ماشین ها در اختیار ما قرار داده اند، شک داریم که این مبلغ نسبتا ناچیز باعث شود که آن ها در برابر حقه بازی فلکس واگن احساس بهتری پیدا کنند. البته به نظر نمی رسد که آن ها بتوانند حتی با استفاده از گران قیمت ترین و تمیز ترین راه حل نیز ، اعتماد صاحبان این ماشین ها را دوباره به دوست بیاورند.

برچسب هاBloombergCarVolkswagen
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
محمد
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير
چه قدر مثل ایرانه...
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کمپانی Volkswagen به صاحبان خودروهای آلاینده و جنجالی، خسارت خواهد داد