کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

برادکام، تامین‌کننده‌ی انبوه نیمه رسانا که در تلاش برای خرید کوالکام شکست خورد، اعلام کرد با CA Technologies، یکی از تولیدکنندگان مهم نرم‌افزارهای مدیریت IT و راه‌حل‌های آن به توافق نهایی برای خرید رسیده است. قیمت این معامله ۱۸.۹ میلیارد دلار است. سهام‌داران CA هر کدام ۴۴.۵۰ دلار برای هر سهم خود می‌گیرند.
البته این کار برادکام کمی جای شگفتی دارد. مدیرعامل برادکام در اعلامیه‌ی خرید آورده: "این معامله نشان‌دهنده‌ی سنگ بنای مهمی است، چراکه ما یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی فناوری‌های زیرساختی را ایجاد می‌کنیم. با دارا بودن پایگاه کاربر قابل توجه، CA به طور منحصر به فردی در جایگاه بازار نرم‌افزاری زیرساختی و در حال رشدی قرار گرفته است، و فرانچایزهای نرم‌افزار شرکتی و پردازنده‌های مرکزی آن به مجموعه‌ی کسب‌وکارهای فناوری‌های اساسی ما اضافه می‌شوند." وی ادامه داد که برادکام قصد دارد تقویت این فرانچایزها را برای رفع تقاضای رو به رشد برای راه‌حل‌های نرم‌افزاری زیربنایی ادامه دهد.
برداکام انتظار دارد خریدش را در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۸ نهایی کند. این شرکت بعید است در آن زمان برای این خرید دیگر با واشنگتن مشکلی داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه