موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۲:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد

در گزارشی جدید از comScore، موسسه تحلیل کننده اینترنت، که به سه ماهه منتهی به آوریل سال جاری مربوط می شود، می توان تشخیص داد که اندورید با داشتن سهم 52.2 درصدی از بازار، هنوز هم محبوب ترین پلتفرم گوشی های هوشمند در آمریکا محسوب می شود. این پلتفرم اگرچه از ماه ژانویه دچار کاهش 1 درصدی سهمش شد، اما باز هم از اپل با 43.1 درصد بالاتر قرار گرفته است. این در حالیست که اپل از ماه ژانویه 1.8 درصد رشد داشته است. مایکروسافت همچنان با داشتن 3 درصد از بازار، در رتبه سوم قرار دارد و بلک بری و سیمبیان نیز هنوز سهم 1.5 و 0.1 درصدی خود را حفظ کرده اند.
اپل در آمریکا با سهم 43.1 درصدی همچنان به عنوان برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند شناخته می شود که نسبت به ماه ژانویه 1.8 درصد رشد داشته است. سامسونگ با 28.6 درصد سهم بازار در مکان دوم قرار گرفته است. این شرکت در ماه ژانویه 29.3 درصد از بازار را در اختیار داشت. ال جی نسبت به سهم 8 درصدی خود در ژانویه رشد داشته و سهم خود را به 8.4 درصد رسانده است. موتورولا و اچ تی سی نیز به ترتیب با 4.9 و 3.7 درصد از بازار در مکان های چهارم و پنجم قرار گرفته اند.


همچنین براساس این گزارش، فیسبوک با داشتن سهم 71.1 درصدی از بازار، محبوب ترین اپلیکیشن موبایل تا آوریل 2015 محسوب می شود. یوتیوب نیز با سهم 57 درصدی خود در مکان دوم قرار دارد. جستجوی گوگل و پیام رسان فیسبوک با 51.8 درصد و گوگل پلی با 51.1 درصد در مقام های بعدی قرار می گیرند. همچنین در سه ماهه منتهی به آوریل، 188.6 میلیون نفر از یک گوشی هوشمند استفاده کرده اند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پیروزی حقوقی اپل، دستگاه های سامسونگ را در معرض خطر قرار داد