سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر

به گزارش آژانس تحلیگر DFC Intelligence، بدون توجه به محبوبیت کنسول Xbox One S در میان کاربران و موفقییت بازی های ارائه شده برای این کنسول نظیر Forza Horizon 3 و Geras of War 4، کمپانی Sony توانست در سال 2016 میزان بیشتری از فروش کنسول های بازار را نسبت به کنسول های Microsoft به خود اختصاص دهد.
نماینده کمپانی Sony در روز چهارشنبه اعلام کرد که در سال جاری میزان 50 میلیون از کنسول بازی PS4 به لطف حراج جمعه سیاه به فروش رفته است که در تاریخ تولید PlayStation بی سابقه بوده است. کمپانی سونی با عرضه نسخه کنسول PS4 Pro در نوامبر سال جاری نیز به موفقیت دیگری دست یافت. این نسخه باریک تر و جمع و جور تر از کنسول PS4 و با قابلیت پشتیبانی از K4 ارائه شده است و توانست نظر کاربران و طرفداران این محصول را به خود جلب کند. طبق گزارش این کمپانی، تعداد زیادی از این دستگاه در جمعه سیاه به فروش رفته است.
از طرف دیگر کمپانی مایکروسافت نیز تصمیم گرفته است اعلام میزان فروش خود را مخفی نگه دارد. این کمپانی نیز در ماه آگوست نسخه به روز شده محصول  Xbox One با نام Xbox One S را با ابعاد 40 درصد کوچک تر و پشتیبانی از از پخش 4K  به کاربرانش عرضه کرد. واقعیت این است که طراحی دوباره Xbox One S  نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.
تحلیلگران DFC می گویند فروش کل Xbox One S در سراسر جهان رقم کمتری را نسبت به فروش PS4 خواهد داشت. به گفته این تحلیلگران، Xbox One S  در این فصل با میزان فروش 30 میلیونی دستگاه PS4 فاصله زیادی دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه