ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲ تير

این اطلاعیه پیرو ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی قرار گرفته و در آن کاربر مسافری از رفتار راننده شکایت دارد از سمت این شرکت منتشر شده است.
در این اطلاعیه تاکید شده که بلافاصله پس از گزارش مسافر، حساب فعالیت کاربر راننده برای بررسی‌های بیشتر غیر فعال شده است. اسنپ با اعلام اینکه در پیگیری‌های قانونی این موضوع همراه مسافر خود خواهد بود اعلام کرده که تمام پشتیبانی‌های لازم از این مسافر را نیز انجام داده است.
اطلاعیه‌ای که امروز (۱تیر) اسنپ منتشر و در آن تاکید کرده که با رانندگانی که بدون اطلاع به پشتیبانی سعی در اعمال قانون می‌کنند برخورد خواهد کرد:
اسنپ در اطلاعیه اخیر خود تاکید کرده که هیچ فردی به بهانه رعایت قانون، مجاز به سوء‌استفاده‌های شخصی از قانون نیست. در این اطلاعیه آمده‌ است: «رانندگان اسنپ باید بدانند که به هیچ عنوان ضابط قضایی نیستند و در صورت دریافت گزارش ناشی از برخورد شخصی با مسافر، این موضوع به طور جدی و قانونی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد.»
پنج‌شنبه هفته گذشته نیز ژوبین علاقبند، ‌مدیرعامل اسنپ در پنلی با عنوان «سوپراپ‌ها در ایران به کدام سمت می‌روند؟» ضمن عذرخواهی از عده‌های که به خاطر اتفاق دیگری که چند هفته پیش در مورد یک سفر این شرکت، احساساتشان جریحه‌دار شده بود؛ تاکید کرد که این اتفاق خارج از کنترل تمامی تیم اسنپ و مدیران این شرکت بوده است. مدیرعامل اسنپ در این پنل با اعلام اینکه آنها روزانه با چالش‌های گوناگونی روبه‌رو هستند و باید تصمیمات سختی بگیرند ضمن تاکید این موضوع که در اتفاق چند هفته گذشته آنها هیچ انتخاب و نقشی نداشتند تاکید کرد که این شرکت و تیم مدیریتی آن تلاش خواهند کرد که اعتمادی  که به هر دلیل از دست رفته است را بازگرداند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه