موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۹:۳۳ - ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان

روز دوشنبه 28 مهر آپدیت 8.1 برای iOS در دسترس قرار گرفت که ویژگی های جدیدی را با خود به همراه داشت و تعداد زیادی از باگ ها موجود طی این آپدیت برطرف شد. اما برخی از کاربران گزارش دادند که طول عمر باطری آنها کمتر شده، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برخی مواقع گوشی شما بصورت غیر معمول یا غیر طبیعی داغ می شود و یا طول عمر باطری شما کم می شود.

در زیر ما لیستی از راهکارهایی که برای دیگر کاربران مفید بوده و مشکلات آنها را در این زمینه ها بر طرف کرده جمع آوری کرده ایم، اگر شما هم از جمله استفاده کنندگان iOS هستید که با این مشکلات روبرو هستند این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.
داغ شدن بیش از حد iPhone
اگر حس میکنید گوشی شما بیشتر از حد معمول گرم شده و گرمای آن بیش از حد نرمال است، این امر نشان از فعالیت شدید CPU دارد. که معمولا در هنگام اولین ریست بعد از آپدیت، وقتی که iPhone در حال اجرای یک Clean up می باشد و یا در حال بروز رسانی خودکار  و ویژه ای می باشد. در این مواقع بهتر است که گوشی خود را برای نیم ساعت به حال خود رها کنید تا این آپدیت یا Clean up را به پایان برساند و بعد از آن گوشی خود را یک بار خاموش و روشن نمایید. بعد از این کار گوشی شما داغ نخواهد بود و مصرف باطری به حالت نرمال بر می گردد. اگر بعد از گذشت نیم ساعت همچنان گوشی داغ بوده و به حالت عادی بر نگشت شما می بایست یکبار گوشی خود را ریبوت نمایید، بدین صورت که می بایست دکمه هوم و دکمه پاور را بصورت همزمان فشار داده و نگه داذید تا لوگوی اپل مشاهده شود سپس به دیوایس خود اجازه دهید به صورت نرمال بالا بیاید.
Location-Based Reminders
لوکیشن به سرعت باتری را تخلیه می کند، بخشی اضافه شده به iOS که لوکیشن ها قدیمی شما را در Reminder ثبت می کند. برای چک کردن و فیکس کردن این مشکل ابتدا به مسیر زیر بروید


Open Settings > Privacy > Location Services 
اگر در کنار Reminder شما علامت بنفش وجود دارد ، وارد بخش Reminder شوید و حال در این بخش Disabled را انتخاب کنید.
Background Refresh
بعد از آپدیت و در بعضی از مواقع تنظیمات شما بصورت مرموزی تغییر می کند بدین صورت که برخی از چیزهایی که قبلا غیر فعال کرده بودید بصورت خودکار فعال می شوند، یکی از این بخش ها  Background Refresh است. برای تنظیم کردن آن مراحل زیر را دنبال کنید.

Open Settings > General > Background Refresh
در اینجا تمامی اپلیکیشن هایی که نمی خواهید بصورت اتوماتیک خود را رفرش کنند غیرفعال کنید. توجه داشته باشید که اپلیکیشن های فعال در این بخش در تمامی طول روز بدون اینکه شما از آنها استفاده کنید فعال بوده و خود را بروز رسانی می کنند.
 



اگر شما هم قبلا مشکل باتری داشتید آیا موارد بالا به شما برای برطرف کردن مشکل کمک کرد؟ آیا راهکار دیگری هست که شما استفاده کردهاید و برای شما مفید بوده ؟ راهکارها و نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پیروزی حقوقی اپل، دستگاه های سامسونگ را در معرض خطر قرار داد