گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ دي

برخی صاحبان Galaxy N8 گزارش کردند که آن ها قادر نیستند گوشی‌شان را پس از خاموش شدن، دوباره روشن و یا شارژ کنند – مشکلی که تلفن‌هایی دیگر نیز درگیر آن هستند. در حالیکه Samsung به شدت در تلاش برای رفع این مسئله است، سخنگوی Samsung به Engadget گفت که این شرکت "تعداد خیلی محدودی گزارش دریافت کرده است که می‌تواند در ارتباط با مدار کنترل قدرت باشد."
به نظر می‌رسد این مسئله محدود به تعداد کمی از کاربران باشد، و خوشبختانه گمان نمی‌رود به مسائل امنیتی ربطی داشته باشد. ظاهرا این مشکل بیشتر در ارتباط با کنترل قدرت است – به خصوص که تنها وجود میزان کمی انرژی در موبایل برای کنترل شارژ آن نیاز است. این موضوعی است که برخی دیگر از انواع تلفن‌ها هم با آن درگیر هستند.
Samsung به کاربران متاثر از این موضوع پیشنهاد می‌کند تا جایگزین‌های گارانتی را برای Note S8 خود دریافت کنند، و آن‌هایی که مایل به تحویل گوشی خود نیستند یا تحت پوشش گارانتی قرار ندارند می‌توانند از چیزی که شارژ پشته نامیده می‌شود استفاده کنند.
با اتصال به و جدا کردن از برق دستگاه تلفن‌تان برای 10 تا 15 ثانیه در هر 30 ثانیه، شما می‌توانید به اندازه‌ی کافی انرژی را برای تلفن‌تان بعد از حدود 20 دقیقه یا 100 بار تلاش فراهم کنید. البته این کاری خسته کننده است و امنیت و کارایی آن را تضمین نمی‌کند، هر چند خالی از مزیت نیست. در عین حال، اگر دارنده‌ی Galaxy N8 (یا S8 Plus) هستید، احتمالا ایده‌ی خوبی نیست که اجازه دهید شارژ گوشی‌تان به طور کامل تمام شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه