سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ اسفند

با وجود فروش بیش از 14 میلیون برد محاسباتی ارزان قیمت DIY، بنیاد Raspberry Pi پایبند به چرخه‌ی انتشار آهسته‌ای است. این شرکت به طور معمول بیش از یک سال برای جان تازه بخشیدن به بردهایش منتظر می‌ماند، و پس از آن بهسازی‌هایش می‌تواند خیلی دقیق و ظریف باشند. این دقیقا همان چیزی است که در مورد برد پرچمدارش، Raspberry Pi 3 صدق می‌کند، این برد که امروز به‌روزرسانی شد سرعت‌های بالاتر را به معنای واقعی کلمه ارائه می‌دهد.
اصلی‌ترین بهسازی‌ها بر روی Raspberry Pi 3 مدل B+، پردازنده و پروتکل شبکه‌ی جدید آن هستند. مدل B+ دارای یک پردازنده ی چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی Broadcom BCM2837B0 است که این شرکت می‌گوید در نتیجه‌ی یکپارچگی قدرت بهبود یافته و طراحی حرارتی است.
برای پروژه‌هایی که نیاز به سرعت سریع‌تر شبکه دارند، مدل B+ علاوه بر قابلیت کار در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و در باند 5 گیگاهرتز نیز امکان استفاده دارد. همچنین این مدل دارای Ethernet گیگابیتی شده است. علاوه بر آن، به‌روزرسانی جدید از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ و Low Energy پشتیبانی می‌کند که برای ایجاد مراکز اینترنت چیزها یا برقراری ارتباط با دیگر دستگاه‌ها در خانه‌های هوشمند استفاده می‌تواند مفید باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه