سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

اگر می توانستید به تولید ماشین بخاری بپردازید که از یک کنسول هم کوچکتر باشد، و از قابلیت های بیشتری نسبت به ایکس باکس 360 و PS3 برخوردار باشد و با سیستم عامل ( و حتی برخی از اجزای) دستگاه مورد نظر شما همخوانی داشته باشند، چه احساسی داشتید؟ این دقیقا چیزی است که Intel امیدوار است بتواند به وسیله ی آخرین نسخه ی NUC و به کمک سخت افزار جدید خود به آن دست پیدا کند.

نام فنی این دستگاه NUC Kit NUC6i7KYK می باشد، Intel تصمیم گرفته است تا آخرین محصول کامپیوتر مینی خود را با عنوان خلاصه شده ی “Skull Canyon” نام گذاری کند. و شما را از احساس شرمندگی که ممکن است به دلیل تلفظ اشتباه نام طولانی این محصول پیدا کنید ، رها کند.

در عوض، احساس حقارت ممکن است به دنبال خرید کامپیوتری به شما دست دهد که به همراه سیستم گرافیکی یکپارچه شده با اینتل و تنها برای بازار گیمرها و به منظور نشان دادن ویژگی های این محصول طراحی شده است ، اما Intel قول داده است که این محصول این بار متفاوت خواهد بود. دلیل آن این است که این بار گرافیک Iris Pro صحنه را در هم شکسته است، و با یک پردازشگر نسل ششم Skylake Core i7-6770HQ یکپارچه شده است.


با قیمت 649 دلار( حدود 444 پوند)، این محصول می تواند فروش راحتی داشته باشد. Skull Canyon از آخرین مدل پردازشگری برخوردار است که می تواند به کار شما سرعت ببخشید، استفاده از آن به عنوان یک راه حل گرافیگی معقول ، برای ایجاد امکان بازی کردن همیشگی در زمان اوقات فراغت شما، در کنار طراحی هوشمندانه ی آن محسوب شود. زیرا حالت فشرده ی آن در کنار پورت های موجود در آن ، چیزی است که هر کسی ، هر روز به استفاده از آن ها نیاز دارد.

اما بهتر است فریب نخورید، زیرا قیمت 649 دلار از قیمت نهایی Skull Canyon NUC بسیار فاصله دارد و این قیمت تنها برای شروع محسوب می شود. برای محصولی که می تواند یک bareboe PC یا barebone Kit نامیده شود، Skull Canyon NUC می تواند تا حافظه ی 32 گیگابایت و حتی یک درایو حالت جامد SATA3 یا NVMe  را پوشش دهد. اما هیچ یک از آنها در بسته بندی این محصول جای داده نمی شوند.


این موارد باید به صورت جداگانه تهیه شوند، که می تواند قیمت آن را از 650 دلار به حدود 1050 دلار افزایش دهد. (حدود 717 پوند).
البته این قیمت بدون در نظر گرفتن سیستم عامل است. اگر استفاده از ویندوز 10 را انتخاب کرده باشید، می تواند 200 دلار بیشتر برای شما هزینه داشته باشد. البته، همیشه می توانید در عوض Ubuntu یا SteamOS  را انتخاب کنید، که در این صورت از اضافه شدن هزینه های غیرضروری نیز جلوگیری می کنید.


خرید این محصول، به نوعی قابل توجیه نیست، به خصوص با در نظر گرفتن قیمت مشابه آن با سیستمی که از ابتدا به پشتیبانی از یک کارت گرافیک گسسته می پردازد. Skull Canyon NUC یک محصول به خصوص برای گروه کوچکی از مخاطبین است که این مسئله، آگاهانه و پیش از تولید آن نیز در نظر گرفته شده است. اگر فکر می کنید که بخشی از این گروه خاص کوچک هستید، به راه خود ادامه دهید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از پوشیدنی‌های جدید Intel در فرانسه