موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ دي

نوکیا تولید کننده فنلاندی تجهیزات الکترونیک، قصد دارد در آینده ای نزدیک، گوشی هوشمند Nokia Z2 Plus را به بازار عرضه کند . در حال حاضر مشخصاتی از این محصول در بنچمارک Geekbench مورد ارزیابی قرار گرفته است.
بنچ‌مارک Geekbench، بنچ‌مارکی برای تخمین قدرت پردازشی پردازنده‌ی اصلی و عملکرد حافظه است. این بنچ‌مارک محاسبات عدد صحیح، محاسبات اعشاری و عملکرد حافظه را با آزمون‌های مختلف و به صورت تک‌ترد (استفاده از یک هسته) یا مالتی‌ترد (چند هسته) اندازه‌گیری کرده و امتیازی کلی در نظر می‌گیرد. گیک‌بنچ برای اندروید، iOS ، ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده است.
بر اساس نتایج این آزمون، این گوشی هوشمند در رده متوسط به بالا قرار می گیرد. Nokia Z2 Plus در حالت تک هسته ای 2156 امتیاز و در حالت چند هسته ای 5217 امتیاز دریافت کرده است. سیستم عامل این گوشی Android 6.0، پردازنده 4 هسته ای Qualcomm MSM8996، با فرکانس 1.77 گیگاهرتز و رم 4 گیگابایت است.
در حال حاضر تولید کننده گوشی های نوکیا کمپانی HMD Global می باشد و طبق برنامه ریزی ها، عرضه اولین گوشی تحت عنوان تجاری نوکیا در نمایشگاه بین المللی MWC ماه فوریه سال آینده  صورت خواهد گرفت.
به گفته کارشناسان، سیاست قیمت گذاری گوشی جدید می تواند آن را به یک محصول پر فروش در بازار الکترونیک تبدیل کند. از طرفی خبرها حاکی از آن است که توسعه دهندگان نوکیا محصول خود را به صورت انحصاری با سیستم عامل اندروید عرضه خواهند کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه