موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ آبان

اوایل هفته گذشته شرکت اچ تی سی یک گوشی هوشمند جدید در سری One را معرفی کرد که در واقع کمی میان رده، کمی پرچمدار و تا حد زیادی هم شبیه به آیفون است! با ما همراه باشید تا یک بررسی اولیه از HTC One A9 داشته باشیم.
اکثر نقدهای صورت گرفته از این گوشی هوشمند بر روی شباهت غیرقابل انکار آن با آیفون های جدید تمرکز کرده اند. البته این موضوع باتوجه به بدنه تمام فلزی، لبه های انحنادار و دو آنتن افقی در قسمت پشتی گوشی چندان جای تعجبی ندارد.
اما اگر با این شباهت مشکلی نداشته باشید، One A9 یک گوشی هوشمند بسیار خوب است. به گفته اچ تی سی این گوشی در واقع بهترین ترکیب از گوشی های سطح بالای One و سطح میانی Desire را ارائه می دهد.
A9 به لطف وزن کم خود(وزن یکسان با آیفون 6اس) در دست احساس سبک بودن می دهد و با ضخامت 7.3 میلی متری اش یک گوشی باریک محسوب می شود.


پردازنده اسنپدراگون 617 به راحتی اندروید 6.0 مارشمالو را اجرا می کند و رابط کاربری Sense اچ تی سی نیز به لطف بهبودها و سبک سازی های صورت گرفته بسیار سریع و سبک بوده و گاهی اوقات شما را به یاد اندروید خالص نکسوس می اندازد.
رویکرد اچ تی سی در زمینه نرم افزار شباهت هایی به رویکرد موتورولا پیدا کرده است. از این رو که این شرکت نیز تلاش می کند تا ویژگی های خاص را به نسخه استوک اندروید اضافه کند و دیگر یک نسخه کاملاً سفارشی شده از اندروید را با برند خودش ارائه ندهد. البته کاربران هنوز هم می توانند از طریق فروشگاه Theme اچ تی سی، رابط کاربری خود را مطابق میلشان سفارشی کنند.
هنوز خیلی زود است تا در مورد کیفیت دوربین و عمر باتری این گوشی نظری بدهیم اما در بررسی اولیه احساس کردیم One A9 لایق توجه است. این گوشی برای مدتی محدود با قیمت 400 دلار بصورت آنلاک شده عرضه می شود و با این قیمت شما گزینه بهتری پیدا نخواهید کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل