ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزارش «فناوران»، در دیدار مهندس سیدمجید صدری با محسن سیاهکلی معاون تنظیم مقررات صدا و سیمای جمهوری اسلامی بر تعاملات حقوقی بین دو شرکت مخابرات ایران و سازمان صدا و سیما تاکید شد.
مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این دیدار با اشاره به نوع کار رسانه‌ی ملی و لزوم تعاملات بین بخشی صدا و سیما در تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها و همچنین استراتژی شرکت مخابرات ایران در تعامل با رسانه‌ها گفت: استفاده از ظرفیت‌های طرفین در بسط و توسعه‌ی روابط از افق‌های پیش روی این شرکت است.
وی خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است که نقش خود را در آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به خوبی ایفا نموده و به وظیفه‌ی ذاتی خود به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای تهیه‌کننده‌ی زیرساخت‌های ارتباطی کشور عمل کنیم.
مهندس صدری همچنین با تاکید بر بررسی راهکارهای تقویت همکاری بین دو مجموعه گفت: سازمان‌ها باید راهبردهای كنونی خود را تغيير دهند و راهبردهای جديدی برای بقا و رشد در سال‌های آتی در پيش گيرند و لازمه‌ی این تغییر، تعامل بیشتر و موثر با سایر سازمان‌ها در بخش‌های مختلف است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این دیدار، تعاملات حقوقی و تنظیم مقررات با سازمان صدا و سیما را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی شرکت دانست و گفت: ظرفیت‌های فضای اقتصادی کشور نیز تاکید دیگری بر گسترش این تعاملات است. با برقراری ارتباط دو سویه و ایجاد یک درک متقابل می‌توان به نتیجه مطلوب رسید.
مهندس سیاهکلی نیز در این دیدار عنوان کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه‌ی ملی با تجربیات ارزشمندی که در زمینه‌ی تولید محتوا دارد می‌تواند مرجع و هدایتگر محتوای فضای مجازی کشور باشد و در مسیر تحقق این هدف، از ظرفیت شرکت مخابرات ایران به عنوان مهم‌ترین اپراتور ارتباطی کشور در تکمیل زیرساخت‌های لازم می‌توان استفاده کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه