تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۳ شهريور

فورتو ی هوشمند 2016 دیگر اسباب خنده نیست ؛ وبا سازش میاید
نقاط مثبت
گیربکس کلاچ دو گانه ی جدید
موتور جدید توربو
طراحی داخلی بهتر
دایره ی گردش محکم
پارکینگ آسان
امتیاز دهی 
امتیاز ما
امتیاز کاربر
نقاط منفی
محور تعلیق فنری
فضای ذخیره ی کوچک
نقطه ی کور بزرگ
خریدار باهوشی که در شهر زندگی یا کار میکند ، با چالش پیدا کردن پارکینگ روبه روست ، به ماشینی راحت با قیمت مناسب نیاز دارد و چند ساک خرید بیشتر حمل نمیکند .سخت است ماشینی پیدا کنیم که به اندازه ی fortwo هوشمند مورد تمسخر قرار گرفته باشد. با وجود ماشین هایی با قیمت مناسب که فضای بیشتر، عملکرد بهتر و سوخت سازگار زیر 20000 دلار عرضه میکنند، سازندگان این ماشین شهری کوچک باید سطح کار خود را بالا تر میبردند.
این تغییر ممکن است در fortwo هوشمند 2016 بیاید . اسمارت جدید هنوز طراحی ماشین شهری دو  سرنشینه را دارد اما آخرین مدلش با لیست بلندی از ویژگی های جدید به بازار آمده اند که میتواند بدگو ها را در مورد این ماشین کوچک شهری جذاب دلگرم کند.


دروایوترین کاملا جدید

دروایو ترین آخرین مدل اسمارت فورتو کاملا یک نقطه  ضعف بود . این موتور 1.0 لیتری تنها 70 اسب بخار و 68 پوند فیت گشتاور تولید میکرد و با گیربکس 5 سرعته ی نیمه خودکار جفت شده بود. نتیجه 13.7 ثانیه ی عذاب آور صبر کردن برای رسیدن از 60-0 mph بود و اسمارت اساسا اقتصاد سوخت بهتری نداشت.
اسمارت جدید 2016 درایوترین قدیمی را با یک موتور سه سیلندر توربوشارژ 9.0 لیتری با 89 اسب بخار عوض کرد . این باعث سست شدن یک معتاد اسب بخار نمیشود اما موتور اسمارت جدید همچنین 100 پوند فیت گشتاور تولید میکند . نیروی این گشتاور برای هل دادن اسمارت جدید از 60-0 در 10.0 ثانیه با انتقال دستی پنج سرعته خیلی خوب است . یا 10.5 ثانیه با گیربکس دو کلاچ شش سرعته ی جدید . این همان مدل انتقالی است که شما با پرداخت پول زیاد با audi,bmw  یا McLaren بدست میاورید و به خوبی اسمارت عمل میکند . یک انتقال دو کلاچه  مکانیسم های رانندگی جدایی برای دو مجموعه دنده  دارند . دنده ی اول ، سوم و پنجم در یک سیستم رانندگی استفاده میشوند و دنده های دوم ، چهارم و ششم برای دیگری. با نگه داشتن هر دنده در یک سیستم رانندگی متفاوتی از دنده های متفاوتش ؛ انتقال همیشه آماده ی تغییر کردن به بالا و پایین به آرامی است.
برای بیشتر کردن مزایای انتقال جدید، اسمارت جدید به شما دو مدل حالت تغییر میدهد . مدل اکو و اسپورت . حالت اکو برای بیشتر کردن اقتصاد سوخت طراحی شده است ، با بده بستان دینامیک رانندگی  crisp . اگر گیربکس را به حالت اسپورت بگذارید ماشین پاسخگو خواهد بود و تغییر آرام.
اسمارت جدید در شهر به 33 mpg در بزرگراه به 39mpg و در رانندگی مخلوط دنیای واقعی 36 mpg میرسد. هنوز هم مانند رقابت است، اما عملکرد خیلی بهتری در تغییر سوخت خواهید  داشت.

چیزهای خوب ، بسته بندی کوچک

اسمارت فورتو 2016 در طراحی داخلی نیز بسیار پیشرفت کرده و قسمت داخلی جدید حداقل در رقابت در یک ردیف است. و از بیشتر رقبا بهتر است. صندلی های جدید راحت اند و فضای سر زیادی برای یک انسان 6 فوتی یا بیشتر در هر صندلی وجود دارد . فرمان واژگون یا تلسکوپی نخواهید داشت اما فرمان های کنترلی وجود دارد .  در داشبورد شما یک صفحه ی نمایش 3.5 اینچی در سمت راننده خواهید داشت با گیره هایی که در سمت چپ داشبورد به صورت جداگانه نصب شده اند . در وسط شما میتوانید استریو ابتدایی بلوتوث برای استفاده از تلفن بدون نیاز به دست را انتخاب کنید یا میتوانید سیستم رسانه ای پیشرفته ای با صفحه نمایش 7 اینچی را انتخاب کنید . هر فورتو طراحی شده است تا با یک اپلیکیشن مجانی به نام اسمارت کراس کانکت با گوشی شما در ارتباط باشد . این برنامه شامل هدایت کننده ، آهنگ ، اطلاعات رانندگی مثل استفاده ی سوخت، محدوده ی سرعت فعلی و G analyst  است.
هر اسمارت 2016 شامل یک کنترل جوی میشود و تهویه ی هوایش خوب کار میکند . یکی از مزایایش این است که بخش سرنشین جمع و جوری دارد پس سریعا خنک یا گرم میشود.
بخشی از اسمارت که همیشه نیاز به سبک سنگین کردن دارد قسمت بار است. فضای کافی برای کیف های نه چندان بزرگ دو نفر وجود دارد اما همین . چمدان بالای موتور میرود و گیربکس پشت ماشین . که پشت سر شماست.

آجیل سختی برای شکاندن

در کل اسمارت 2016 ماشین خوش ترکیبی نسبت به نسل های قبلی است. ماشین جدید برآمدگی کوچکی در قسمت انتهایی جلوی ماشین دارد . مانند ماشین های دیگر . چرخ ها در گوشه و زیر فنر ها نگه داشته شده اند و کلا از مدل های قبلی قابل توجه تر است. قسمت امنیت تریدیون که قسمت بزرگی از بدنه را تشکیل میدهد علت یکی از بزرگترین اعتراضات من به اسمارت 2016 بود . نقطه ی کوری بسیار بزرگ فراتر از شانه ای در قسمت راست دارد، چون این ساختار بزرگ آنجاست . هیچ راه در رویی نیست ، چون اسمارت آنقدر کوچک است که این سلول و قسمت همیشه زاویه ی بزرگی از دید را میگیرد . یک آیینه ی مورب در سمت راست دید را بهتر میکند .
اعتراضی که من در دو روز رانندگی در اسمارت در فضای شهری داشتم ، کمی جهنده بودن ماشین بود . مهندسی این مساله برای سازندگان سخت خواهد بود، چون با فاصله ی کوتاه بین محور عقب و جلو اتومبیل و سبک وزن بودنش ، انتخاب های تعلیق شما از فتری به ثابت خواهند بود. شما میتوانید با اضافه کردن گزینه ی تعلیق اسپورت ، ثابت را انتخاب کنید . که ماشین را محکم تر کرده ( کمتر جهنده) و ماشین را 10 میلیمتر پایین میاورد .

درجه های مختلف اسمارت

سطح ابتدایی اسمارت 2016 pure  نام دارد . این سطح به شما سیستم کنترل هوای خودکار، گیربکس دستی 5 سرعته ، چراغ های روز led ، کنترل سرعت، نیرو، دزد گیر ، استریو ی خوب با بلوتوث برای گوشی تان و کنترل های فرمان ، و یک کامپیوتر سفری 3.5 اینچ نصب شده وسط عقربه ها میدهد . شما میتوانید با 15.400 دلار به اینها و راهنمای مقصد برسید .
پک لوازم جانبی dt
سطح بازیتان را بالا برده و بیشتر ابزارتان را از لوازم جانبی زیر که توسط ویراستار های ما انتخاب شده اند بگیرید .
سوپاپ هوای عملیاتی
چرخ ها
بال مسابقه
صندلی های بعد از خرید
سطح دیگر passion است . که به شما چند انتخاب رنگ در فضای داخلی میدهد ، همراه با چرم بر روی فرمان ، و یک کاور قسمت بار . این مدل 1.490 دلار از مدل pure  بیشتر است.
مدل prime تمام خصوصیات خوب مذبور را دارد ، به علاوه صندلی های چرم مشکی، و چرم روی فرمان و دستگیره . همینطور صندلی گرم کن، چراغ های led همه جا ، قسمت چشم انداز روی سقف و چراغ مه دارد . این مدل 2.840 دلار از pure بیشتر است.proxy به شما ترکیب سفید و آبی داخلی میدهد . این سطح همه ی چیزهای دیگر را دارد ، به علاوه سیستم صوتی JBL ، پکیج تعلیق اسپورت و چرخ های 16 اینچی . 3830 دلار از PURE  بیشتر است.
در هر سطحی ، گیربکس دو کلاچه برای شما هزینه ی اضافه ی 990 دلار را در پی خواهد داشت . سطوح بالا به شما پدال عوض کن هایی با دو کلاچ میدهند اما فکر نکنم لازم باشد .
فورتو یا فقط برای شما ؟  همه ی این پیشرفت ها واقعا اسمارت 2016 را از نسل های قبلی اش متفاوت تر و بهتر کرده است. در رانندگی شهری ، دقت کنید که اندازه و چابکی اسمات به شما در پیدا کردن جای پارک و ترافیک برتری میدهد . نیروی موتور زیادی وجود دارد که به شما چابکی میبخشد و شما به زودی درباره ی درخت بری های بزرگ و قرار گرفتن آنها بر سر راهتان نظر خواهید داد .
اسمارت 2016 یک وسیله ی حمل و نقل به شدت شخصی است و به خوبی در راه این هدف عمل کرده است. خریدار باهوشی که در شهر زندگی یا کار میکند ، با چالش پیدا کردن پارکینگ روبه روست ، به ماشینی راحت با قیمت مناسب نیاز دارد و چند ساک خرید بیشتر حمل نمیکند. اگر این گونه هستید ، پس اسمارت 2016 باید در لیست خریدتان باشد.












دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

قوانین قدیمی در ارتباط با فرمان ماشین در نیویورک، سد راهی در برابر ماشین های بدون راننده شدن