ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ خرداد

به گزارش ایسنا، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خبر داد: در جلسه امروز وزیر ارتباطات در خصوص پاسخگویی به سوال آقای ادیانی حضور پیدا کرده بود. این سوال درباره هوشمندسازی مدارس به سیستم فناوری‌های نوین بود.
حمایت میرزاده در خصوص جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز ابتدا میرزاده و ابطحی جهت عضویت در شورای سیاستگذاری مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی برای ارائه به صحن علنی انتخاب شدند. همچنین گزارش اعمال ماده ۲۳۴ مدارس خارج از کشور موضوع بعدی بود که مورد بررسی قرار گرفت. در این خصوص مشخص شد در حوزه‌های ارزشیابی مدارک تحصیلی، ترازنامه مالی و فعالیت‌های عمرانی که در برخی از کشورها انجام شده است تخلفاتی وجود دارد. گزارش جهت ارائه به صحن قرائت شد، پس از صحن با نظر نمایندگان مجلس این گزارش به قوه قضائیه ارجاع می‌شود.
وی افزود: در جلسه امروز وزیر ارتباطات در خصوص پاسخگویی به سوال آقای ادیانی حضور پیدا کرده بود. این سوال درباره هوشمندسازی مدارس به سیستم فناوری‌های نوین بود. پس از توضیحات وزیر قرار شد تا سه هفته آینده جلساتی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش و ارتباطات و نمایندگان کمیسیون آموزش در این خصوص برگزار شود.
موضوع آخری که در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت بررسی تقاضای برخی از نمایندگان در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بود.
نمایندگان متقاضی درخواست تعویق یک هفته‌ای بررسی تحقیق و تفحص را در کمیسیون داشتند. مسئولان دانشگاه آزاد هم برای پاسخگویی حضور نداشتند. چنین چیزی در آئین‌نامه مجلس وجود ندارد. مقرر شد که کمیسیون گزارشی را در این خصوص به هیأت رئیسه مجلس ابلاغ کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه