موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

با توجه به اطلاعاتی که در وب سایت رسمی تولید کننده ی آمریکایی-چینی Lenovo منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا به بازار تلفن همراه باز گردد و تولید گوشی های هوشمند خود را تحت نام تجاری Lenovo و Motorola از سر گیرد. البته این تولیدکننده این اطلاعات را در ماه نوامبر سال گذشته بر روی وب سایت رسمی شرکت قرار داده بود.
همانطور که توسط منابع غیر رسمی گزارش شده است، این شرکت آمریکایی چینی با ترک بازار تلفن های همراه سعی در تقویت برند تجاری Motorola دارد. البته از این موضوع می توان نتیجه گرفت، این شرکت در حال تجدید نظر در برنامه ریزی های سازمان است. کارشناسان معتقدند یکی از دلایل خروج کمپانی لنوو از بازار گوشی های همراه عدم اطمینان و اعتماد به نفس برای پیشرفت کار در مدیران Lenovo می باشد.
در حال حاضر تصمیم نهایی بر آن شده تا تولید هر دو برند از سر گرفته شود. به یاد داریم در سال 2016 کمپانی Lenovo توانست سهام کمپانی افسانه ای آمریکایی Motorola را خریداری کند و صاحب این کمپانی مشهور شود. سپس در اخبار منتشر شد که این شرکت قصد دارد نام Motorola را به Moto تغییر دهد اما پس از مدتی اعلام کرد دلیلی برای تغییر نام نمی بیند و محصولات با همان نام قبلی ارائه خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه