گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

کمپانی Apple برای سومین بار است که در برنامه ی زیستی صلح سبز در لیست سه کمپانی اول با عنوان کمپانی سبز قرار گرفته است. این امر سبب شده تا مدیران این کمپانی به طور فزاینده ای به محیط زیست و منابع انرژی تجدید پذیر توجه کنند و در جهت ایجاد نیروگاه هایی برای تامین انرژی از این منابع گام بردارند. در این راستا کمپانی هایی نظیر Compal Electronics, Sunwoda Electronic و Biel Crystal Manufactory جز تامیین کنندگان اصلی کمپانی هستند.
آنچه واضح است این کمپانی جز اولین برند هایی است که قصد دارد در محصولات خود از فناوری سبز استفاده کند. در نتیجه در حال حاضر به دنبال راه هایی برای استفاده از این منابع در تولید فناوری های جدید می باشد.
علاوه بر این دیگر شرکای تجاری Apple همانند Lens Technology, Solvay Specialty Polymers, Catcher Technology و Ibiden تمایل خود را برای شرکت در این طرح جهانی اعلام کرده اند.
به گزارش آژانس خبری بلومبرگ، کمپانی Apple تقریبا به صورت کامل به سمت تامین انرژی مورد نیاز جهت تولید از منابع تجدید پذیر گرایش یافته است. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، تاکنون کارخانه های این کمپانی در سراسر جهان، میزان 96 درصد از انرژی تولیدی را از منابع تجدید پذیر تامین می کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه