تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

شما ممکن است ماشینی که به گرفتن پرینت سه بعدی از گرد و خاک می پردازد را از دست داده باشید.
Tesla برای تولید برخی از بهترین ماشین های برقی در دنیا شناخته شده است، اما بنیان گذار آن Elon Musk،  نقشه های بزرگتری را برای این شرکت در نظر دارد: سلطه ی جهانی. برنامه ی گسترده ی Musk سبب رشد شرکت و تولید کامیون ها و اتوبوس ها می شود در حالی که استفاده از تکنولوژی باتری و زیرساخت های خورشیدی سبب دور شدن دنیا از سوخت های فسیلی خواهد شد. در همین حال، اولین شهر جهانی Tesla به استرالیا می آید و تمام          خانه های درون آن از پنل های خورشیدی و یک دیوار با انرژی برقی برخوردارند. ماشین های بدون سرنشین نیز تقریبا از راه رسیده اند: این هفته مرسدس بنز از اتوبوس تمام خودکار آینده پرده برداری کرد، در حالی که یکی از مدیران اجرایی GM به تایید برنامه هایی پرداخته است تا بتواند به راه اندازی یک Chevy Bolt EV خودکار بپردازد. و همچنین ما متوجه یک کامیون دیوانه وار شدیم که قادر است تا به طی کردن یک مسیر خطرناک در تنها 6 دقیقه بپردازد.
امواج گرمایی در سرتاسر آمریکا ، سبب تخلیه ی جدی منابع آب ملی شده است، اما اگر دستگاه تهویه ی شما واقعا به تولید انرژی به جای از بین بردن آن بپردازد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این ایده ای است که BeCool در نظر دارد، یک سیستم HVAC جدید که به خنک کردن و یا گرم کردن هوا در زمان شارژ کردن یک پیل سوختی به صورت همزمان می پردازد. در سایر اخبار مربوط به انرژی، فیسبوک به تازگی به راه اندازی پهپاد اینترنتی خود با انرژی خورشیدی برای اولین بار پرداخته است و اوباما به راه اندازی یک مجموعه ی یک گیگاوایتی از انرژی خورشیدی برای خانه های کم درآمد تا سال 2020 پرداخته است. یک تیم از محققان به توسعه ی یک تکنولوژی جدید برای پالایش پرداخته اند که به تولید برق از آب نمک می پردازد و کالیفرنیا به شکستن رکورد انرژی خورشیدی با کنار زدن 8030  مگاوات پرداخته است، مقدار انرژی کافی برای تامین کردن انرژی 20 میلیون خانوار.
بهترین پناهگاه های اضطراری می توانند به سرعت گسترش یافته و افراد در آن مستقر شوند، از جمله uLite ، یک اقامتگاه قابل سکونت که می تواند در 30 دقیقه بنا شود. در سایر پیشرفت های مربوط به طراحی، Conceptos Plasticos به توسعه ی مجموعه ای از بلوک های ساختمانی لگو مانند پرداخته است که به هر فردی اجازه می دهد تا به ساختن یک خانه برای تنها 5200 دلار بپردازد. WASP به راه اندازی یک پرینتر سه بعدی پرداخته است که از گرد و خاک برای ساختن خانه های مقرون به صرفه و بادوام استفاده می کند. مراکش، ساخت طولانی ترین پل کابلی در آفریقا را آغاز کرده است، که به وسیله ی چراغ های LED روشن می شود. شهر مکزیک از یک آسمان خراش LEED پلاتینی با تکنولوژی بالا پرده برداری کرده است که به منظور دوام آوردن برای 2500 سال ساخته شده است. و دانمارک به تغییر یک فانوس دریایی با قدمت یک قرن و تبدیل آن به یک شهرفرنگ عظیم پرداخته است که به جمع آوری نور به جای فرستادن آن به بیرون می پردازد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رگولاتوری: تصادف خودروی تسلا نباید مانع از تحقیقات در ارتباط با وسائل نقلیه خودران گردد